Японская марка оценивается в 64,3 миллиарда долларов
Visual capitalist опублікував інфографіку 100 найдорожчих брендів 2022 року. Рейтинг складено на основі свіжого щорічного звіту Global 500 Report від Brand Finance. Зокрема, автори ґрунтувалися на даних про впізнаваність та репутацію брендів у свідомості споживачів, а також їх цінності для компаній, яким вони належать.
Автомобільний сектор у ТОП-100 найдорожчих брендів 2022 року представлений десятьма марками: BMW, Porsche, Volkswagen, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Honda, Toyota, Hyundai, Tesla та Ford. Найдорожчий із цих брендів — Toyota — оцінюється у 64,3 млдр доларів. Найдешевший — Ford, який оцінений у 24,2 млрд доларів. Сукупно вартість «автомобільної десятки» серед найдорожчих світових брендів складає 8,4%.
Цікаво, що серед семи найцінніших галузей автомобілі посідають шосте місце. На цей сектор припадає 7,4% зі 100 провідних брендів. Їхня сукупна вартість — 400 мільярдів доларів. Тоді як сфера технологій та послуг, яка займає перший рядок у цьому списку, оцінюється у 2 трильйони доларів. А кількість брендів, що до неї належать, становить 36,8%.
Що стосується географії, то найцінніші марки базуються у США та Китаї. На ці країни припадає 73 зі 100 найкращих брендів у рейтингу. А 94% списку становлять всьго шість країн. Для порівняння: десять років тому лише шість китайських компаній входили до рейтингу Brand Finance Top 100, і жодна з них не входила до топ-30 за цінністю бренду.
Цікаво, що європейські країни становлять лише 14% списку. Тоді як у 1960-х роках на Європу припадала третина світового ВВП. За прогнозом Центру Парді Університету Денвера, до 2100 року частка ЄС у світовому ВВП впаде до 10%.
Якщо розглядати окремо автомобільні марки, то тут ситуація трохи інша. У «десятці» найдорожчих брендів чотири європейські, три японські, два американські та один південнокорейський.