X

Toyota презентувала нові енергоефективні ДВЗ

Найбільший у світі автовиробник не поспішає скидати з рахунків традиційні ДВЗ. Мало того, у компанії Toyota продемонстрували нові перспективні розробки, які з’являться на моделях компанії найближчим часом. Зокрема, керівник віцепрезидент та технічний директор Toyota Хірокі Накадзіма (Hiroki Nakajima) презентував 1,5- та 2-літрові 4-циліндрові двигуни нового покоління, які, за його словами, відкриють нову сторінку в історії ДВЗ.

Двигун об’ємом 1,5 л представлений у двох варіантах: атмосферному та турбованому

«Концепція нових двигунів повністю відрізняється від аналогів, які Toyota використовувала у минулому. Ось що ми маємо на увазі під словами «відродження двигуна», – зазначив Хірокі Накадзіма.

Двигун об’ємом 1,5 л представлений у двох варіантах: атмосферному та турбованому. Безнаддувна версія займає менше місця під капотом і приблизно на 10% компактніша в порівнянні з нинішнім 3-циліндровим мотором об’ємом 1,5 л. Щоб увідповіднювати новинку до суворих норм викидів, встановлених для Європи та США, потужність була обмежена, а для очищення вихлопних газів використовуються нові ефективніші каталізатори.

Безнаддувна версія займає менше місця під капотом і приблизно на 10% компактніша в порівнянні з нинішнім 3-циліндровим мотором об’ємом 1,5 л

Найменші розміри двигуна дозволять поліпшити аеродинаміку автомобіля, що допоможе підвищити економію палива приблизно на 12% в автомобілях з кузовом седан. До того, 1,5-літрова турбоверсія може замінити 2,5-літровий безнаддувний двигун Toyota. Крім того, турбований варіант півторалітрового мотора істотно менше як по простору під капотом (-20%), так і по висоті (-15%)
Що стосується нового 2-літрового двигуна з турбонаддувом, то він також на 10% компактніший за об’ємом і висотою, ніж серійний 2,4-літровий турбомотор. Попри менші розміри, він має найкращі технічні показники. Він може використовуватися як на позашляховиках і пікапах, для яких важливі показники моменту, що крутить, так і на спорткарах, для яких переважні потужнісні характеристики.

Новий 2-літровий двигун з турбонаддувом на 10% компактніший за об’ємом і висотою, ніж серійний 2,4-літровий турбомотор

На думку Накадзіми, використання високоефективних, компактних та потужних ДВЗ з електроприводом дозволить запропонувати покупцям електрифіковані моделі за доступною ціною.

Раніше ми розповідали, що у компанії Nissan не бачать перспектив інвестиції в нові ДВЗ та планують сконцентрувати свою увагу на електрифікації.