В серию концепты не пойдут
Toyota представила на автосалоні у Токіо два рестомоди, побудовані на шасі серії АЕ86. Один із водневою силовою установкою, інший — із повністю електричною.
Основою для водневого шоу-кара під назвою AE86 H2 стало купе Toyota Sprinter Trueno з висувними фарами й біло-чорним кузовом. Зовні він практично не змінився, але технічно це зовсім інший автомобіль. У багажнику концепту встановлено для балони для зберігання водню від Mirai. У той же час 4-циліндровий двигун базового автомобіля зберігся, але пройшов модернізацію під роботу на водні. Зокрема, у агрегату покращені паливні форсунки, паливні трубки та свічки запалювання. Але все зроблено таким чином, щоб звуки та вібрації справжнього паливного двигуна збереглися.
Другий концепт — це електрична версія Toyota Corolla Levin із фіксованими фарами та практично такою ж лівреєю як у воднемобіля. Силовий агрегат шоу-кара складається з електродвигуна від гібридного пікапа Tundra, акумуляторної батареї Prius та компонентів від інших серійних моделей Toyota та Lexus. Але найцікавіше, що коробка передач у електромобіля механічна. У компанії кажуть, що це дозволило зберегти ті ж відчуття, що й при керуванні звичайним трипедальним автомобілем.
Ще одна цікава деталь — у салонах рестомодів встановлені відновлені оригінальні сидіння з ременями безпеки із перероблених матеріалів.
Партнерами Toyota у цьому проєкті була низка компаній післяпродажного обслуговування. Але планів щодо масового виробництва концептів у японців немає.