Toyota показала найкрутіший компактний кросовер
Більшість автовиробників практикують виробництво спортивніших модифікацій своїх найпопулярніших моделей. Не відмовилася від цієї практики і компанія Toyota. Вона додала в сімейство компактного кросовера C-HR варіант із приставкою GR Sport. Від стандартної модифікації новинка відрізняється дизайном і переналаштованим шасі, водночас силова установка лишилася колишньою.
Спортивний підрозділ Toyota оснастив автомобіль збільшеною решіткою радіатора з емблемою GR, переробленою оптикою з видозміненими протитуманками, “квадратними” переднім і заднім бампером з аеродинамічною кромкою і великим спойлером на кормі. Виразності кросоверу Тойота додають чорні корпуси дзеркал, аналогічні накладки на колісні арки і пороги, темний дах. Доповнюють образ 19-дюймові легкосплавні диски, взуті в шини 225/45 і оснащені білими гальмівними супортами з логотипами GR.
Спортивна тематика триває і в салоні компактного C-HR. В оснащення увійшла цифрова приладова панель, мультимедійна система з 8-дюймовим сенсорним екраном і супутниковою навігацією, преміальна аудіосистема з шістьома динаміками і двозонний клімат-контроль. Також кросовер Toyota отримав електричне гальмо стоянки, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, двірники з датчиком дощу і безключовий доступ.
Крім перерахованих вище поліпшень, новинку пропонують із розширеним пакетом систем допомоги водієві і асистентів безпеки. Тепер до них входить система контролю смуги руху, моніторинг сліпих зон, система розпізнання пішоходів і дорожніх знаків, камера заднього виду і запобігання зіткненням. Оздоблення салону виконане з чорної преміальної шкіри, яку доповнюють темні металеві акценти і сріблястий декор.
Силова установка дісталася C-HR GR Sport від стандартної версії кросовера. У рух його приводить гібридна система, яка охоплює 1,8-літровий безнаддувний чотирициліндровий двигун і електромотор. Сумарна віддача становить 128 к.с. Для кращої керованості авто оснастили переробленою підвіскою, яка дала змогу зменшити дорожній просвіт на 15 мм, а також встановили жорсткіші стабілізатори поперечної стійкості.