В ней использован Giga Press, как у Tesla
Схоже, Toyota вирішила включитись у гонку виробників електромобілів. Учора у Японії відбулася презентація нової лінії з виробництва акумуляторних електромобілів бренду наступного покоління. Водночас у Toyota розповіли про кілька нових технологій.
Одна з них — Giga Press для виготовлення основних структурних компонентів автомобіля. Саме він являється найяскравішим елементом нової лінії, встановленої на заводі в Міочі. У ньому втілені вдосконалені технології лиття, які Toyota використовує при виробництві двигунів. Як стверджується, завдяки гіга-литтю час заміни прес-форми скоротиться з 24 години до 20 хвилин. Для контролю якості виливків запатентовано спеціальну технологію аналізу, яка дозволить скоротити кількість браку.
В електромобілях Toyota використовуватиметься модульна конструкція, що складається з трьох частин: передньої, центральної та задньої. Це дозволить скоротити техпроцес і підвищити продуктивність. Окремо наголошується на використанні у виробництві електромобілів «самохідного транспортування»: автомобілі самостійно рухатимуться по складальній лінії під контролем датчиків. Як кажуть у компанії, впровадження нової модульної структури електромобілів та «самохідного транспортування» складуть половину інвестицій у нову лінію.
Також на фото видно лінію розробки твердотільних акумуляторів. У червні цього року Toyota пообіцяла твердотільну батарею, здатну забезпечити запас ходу 1200 км та перезарядку за 10 хвилин. На ринку вона очікується до 2027-2028 року.
Що стосується електромобілів, то до 2026 року Toyota обіцяє 10 нових моделей з наступним продажем 1,5 мільйона одиниць на рік. Зокрема, на заводі в Джорджтауні, штат Кентукі, США, збиратимуть трирядний електричний позашляховик. Також Toyota інвестує додаткові 2,1 мільярда доларів у батарейний завод у Північній Кароліні.