X

Toyota переводить свої заводи на водень

Первым на экологически чистую энергию перейдет площадка DENSO Fukushima Corporation

Toyota Motor — піонер серед автовиробників у галузі водневих технологій та має великий досвід у цьому напрямку. Перший водневий автомобіль — Mirai — з’явився у модельній лінійці марки у 2014 році. У другій половині 2020 року вийшло друге покоління седану. Водневі технології, випробувані на Mirai, компанія планує застосувати для забезпечення електроенергією своїх виробничих майданчиків.

Зокрема, із 2021 року компанія працює з префектурою Фукусіма над розробкою технологій, які дозволять перевести на водень завод DENSO Fukushima Corporation. Впровадити систему планують наприкінці березня. Цей майданчик стане доказом того, що водневі технології можуть широко застосовуватись у промисловості.

Нещодавно Toyota розробила нове електролізне обладнання. Воно виробляє водень із води з використанням блоку паливних елементів та інших пов’язаних технологій, які використовуються у воднемобілі Mirai та автобусі Sora FC. Зі слів розробників, блоки паливних елементів генераторів на 90% складаються з елементів, які використовуються у автомобілях Toyota. Це дозволило значно знизити витрати на їх розробку та виготовлення.

Генератори Toyota використовують комірки із протонообмінною мембраною, які довели свою надійність у масовому виробництві автомобілів. Також для підвищення надійності обладнання для електролізу у новому устаткуванні використовуються титанові сепаратори димових труб. Як стверджується, це дозволить генератору зберігати стабільність після більш ніж 80 000 годин роботи.

Читайте також:
BMW розпочав виробництво водневого іX5

Нещодавно компанія запустила свій перший гоночний автомобіль на рідкому водні. Він візьме участь у сезоні 2023 гоночної серії Super Taikyu.