Toyota відправляє на пенсію легендарний об'ємний двигун
До кінця 2021 року Toyota замінить заслужену “вісімку” новим мотором. Першим восьмициліндровий I-Force отримав пікап Toyota Tundra. Це було на початку тисячоліття. 4.7-літрову “вісімку” встановлювали на топові модифікації пікапа. Такий же мотор розміщувався під капотом повнорозмірного позашляховика Toyota Sequoia.
Tundra другого покоління комплектували вже “вісімкою” із заводським маркуванням 3UR-FE. Робочий об’єм агрегата становив 5.7 літрів, потужність – 383 к.с. Його використовували і на інших великих моделях концерну, таких як Toyota Land Cruiser і Lexus LX570. V8 I-Force – один із найнадійніших двигунів Toyota. Один із пікапів Tundra з таким агрегатом проїхав понад 1.6 млн км. Але в концерні вирішили, що заслужена “вісімка” застаріла.
За інформацією неназваного користувача порталу Rivian Owners Forum, подала в Патентне бюро США заявку на позначення I-Force Max. Як йдеться в заявці, це позначення буде використовуватися на території США для автомобілів і автомобільних компонентів. Імовірно, йдеться про новий двигун, яким оснастять Toyota Tundra нового покоління.
Прем’єра нового пікапа очікується до кінця цього року. За попередньою інформацією, першими вийдуть модифікації з мотором Twin-Turbo V6 і гібридною силовою установкою. Новим агрегатом, ймовірно, комплектуватимуть топові модифікації пікапа.