Компания вынуждала клиентов покупать дорогие и ненужные пакеты дополнительных комплектующих
Бюро фінансового захисту споживачів (Consumer Financial Protection Bureau, CFPB) США зобов’язало Toyota Motor Credit виплатити 60 мільйонів доларів за незаконні маніпуляції з автокредитами. 12 мільйонів від цієї суми — це штрафні санкції, решта 48 мільйонів — компенсацій ошуканим клієнтам.
Як йдеться в офіційній заяві агентства, компанія використовувала незаконну схему, покликану перешкодити позичальникам анулювати пакети продуктів, які збільшували щомісячні платежі за автокредитами. Простіше кажучи, дилери говорили клієнтам, що вони не можуть відмовитися від додаткових пакетів, оскільки вони обов’язкові.
Таким чином продавці переконували покупців у необхідності придбання систем захисту від викрадення та крадіжки, запчастин та післягарантійного обслуговування. Також Toyota Motor Credit пропонувала страхування Credit Life and Accidental Health (CLAH), яке покриває суму, що залишилася, у разі смерті позичальника або його інвалідності. В результаті щомісячні платежі з автокредиту збільшувалися з 700 до 2500 доларів.
Toyota Motor Credit (TMC) — один з найбільших непрямих автокредиторів в США з майже п’ятьма мільйонами клієнтських рахунків та активами на суму понад 135 мільярдів доларів станом на жовтень 2022 року. Поряд із грошовим штрафом компанії заборонено прив’язувати винагороду співробітників або показники продуктивності до продажу клієнтам додаткового обладнання.
Також регулятор зобов’язав TMC полегшити клієнтам скасування небажаного страхового покриття та контролювати дилерів щодо нав’язування продуктів. Компанія має інформувати споживачів, які вже купили «нав’язані» пакети, про можливість від них відмовитися.