Віртуальна програма моделювання людського тіла THUMS, розроблена компанією Toyota у 1997 році, отримала сьому версію. Саме вона допомогла японському виробнику побачити недоліки у системі допомоги водієві.
Система показала, що люди розташовуються на сидіннях в автомобілях у різних позах (одні сидячи, а інші – напівлежачи), тому системи безпеки та допомоги водієві працюють по-різному. Коли одні люди при зіткненні машин отримують лише переляк, другі одержують серйозні травми або навіть гинуть. Вся справа саме в розташуванні тіла на сидіннях та тому, як змогла система ідентифікувати водія чи пасажира.
Програма THUMS допомогла змоделювати різні ситуації та забезпечила точніший прогноз травм, отриманих внаслідок аварії. Спираючись на ці дані, фахівці Toyota розпочали розробку більш досконалих та ефективних систем допомоги водієві та безпеці. Вони враховують навіть такі моменти, як напруга м’язів та органів при маневруванні транспортних засобів у надзвичайних ситуаціях.
У компанії зазначили, що THUMS вже використовувався для розробки автомобілів Toyota і повною мірою виправдав себе. Тому його принципи можна застосовувати й у інших транспортних областях. Наприклад, при розробці поїздів і навіть авіації. Крім того, Toyota надає безкоштовний доступ до своїх ноу-хау іншим автовиробникам. Таким чином вона має намір допомогти побудувати суспільство з безпечнішою мобільністю.