28 травня стартує найбільший технічний фестиваль OldCarLand. Сотні старовинних машин зберуть серед десятків літаків у Державному музеї авіації імені О.К. Антонова по вул. Медова, 1. Захід триватиме до 30 травня включно.
Пропонуємо ознайомитися із “сімкою” найцікавіших технічних експонатів
Найстаріший «Запорожець»
Вперше на фестивалі покажуть найстаріший у світі ЗАЗ-965 “Запорожець” , зроблений у перші дні запуску виробництва. Має номер 186. У машини чимало відмінностей від пізніших всім відомих машин.
Останній лімузин СРСР в оригіналі
На заході представлять радянський лімузин ЗіЛ-115, яким возили свого часу керівника радянської України Володимира Щербицького. Ця машина ручного складання, має чимало цікавих технічних рішень і понад 10 шарів заводської фарби.
Перший у світі серійний автомобіль
Ford Т 1912 року приїде на фестиваль зі Львова. Автомобіль особливий тим, що його випустили за рік до серійного виробництва. У машини карбідні ліхтарі, дерев’яні колеса і характерний звук двигуна. Саме ця модель стала наймасовішою у світі на початку 20 століття. Їх продали понад 16 мільйонів одиниць.
Bentley сім’ї президента Кеннеді
Bentley S2 1959 року – перша модель Bentley з V-подібним 8-циліндровим двигуном. Його першими господарями була сімейна пара вихідців із Великобританії, про що свідчить іменна табличка в салоні з викарбуваними іменами. Також є свідчення, що машиною користувалися в оточенні американського президента Кеннеді.
Rolls-Royce імператора
Rolls-Royce Corniche III із відкидним верхом – єдиний в Україні автомобіль в подібному стані. Таких випустили тільки 452. Один з таких кабріолетів використовували як парадне авто імператора Японії.
Перший післявоєнний Peugeot
Peugeot-203 почали виробляти 1948 року. Він став першим автомобілем компанії після закінчення Другої світової війни. Ба більше – з 1949 по 1954 рік взагалі єдина модель марки. А іще це перший Peugeot з несучим суцільно металевим кузовом.
Українська мототехніка 1940 –1990 років
Вперше представлять експозицію мототехніки, виробленої на території сучасної України. Одним із таких є КМЗ К-1Б «Киянин» 1949 р.в.Саме з цього легкого мотоцикла почалося виробництво на Київському мотозаводі. «Киянин» був копією німецького мотоцикла Wanderer SP1, частини якого постачали Німеччиною у ролі післявоєнних репарацій.
Вартість квитка – 150 грн, його можна придбати в касі музею або онлайн за цим лінком: https://bit.ly/3oVqQud