Tesla витрачає на розробки втричі більше за інші компанії — 2984 долари
Tesla витрачає на дослідження та розробки більше, ніж будь-який інший автовиробник. У 2020 році в перерахунку на один вироблений автомобіль компанія витратила $2984. Наприклад, витрати Ford у тому самому році становили $1186 доларів, Toyota – $1063, GM – $878, Chrysler – $784. У середньому в галузі цей показник становить $1000.
Такі великі витрати на дослідження та розробки дають змогу Tesla зберігати лідерство в галузі технологій електромобілів. Компанія Ілона Маска славиться своїми амбітними виробничими цілями. В той час, коли більшість автовиробників перш за все зосереджуються на маркетингу себе як бренду, Tesla зосереджена на тому, щоб зробити кожен автомобіль частиною інноваційної інженерної думки. Електромобілі марки – найбільш «батарейні» легкові автомобілі у світі.
Водночас Tesla не витрачає жодного долара на рекламу. У бюджеті компанії просто немає такого пункту, тоді як середній показник у галузі становить $458. Наприклад, Ford і Toyota витрачають на рекламу $468 і $454 на кожен випущений автомобіль, а GM і Chrysler – $394 і $664 відповідно.
Незважаючи на те, що витрати Tesla на рекламу нульові, технічно вона є рекламним магнітом. Компанія домінує у пресі та соціальних мережах, а головний її «рекламщик» – Ілон Маск. Фактично, з його твіттера потенційні клієнти та фанати бренду дізнаються всі новини про розробки та новинки Tesla.