Генеральний директор Tesla Ілон Маск категорично проти традиційної реклами. Він не випустив жодного рекламного ролика своїх електромобілів за весь час їхнього випуску. Це дозволило йому заощадити мільярди доларів.
Маск завжди покладався на просування свого продукту іншими шляхами, у тому числі і за допомогою своїх соціальних кіл, а також своїх прихильників. Однак тепер він вирішив змінити підхід та звернутися до соціальних мереж. Для цього компанія повернула сторінку у Facebook і створила у Instagram. Розміщує там досить активно платну рекламу.
Зазначається, що за рахунок Facebook компанія планує залучити клієнтів зрілого віку, які відрізняються консервативністю у поглядах. А ось Instagram дозволить Tesla нагадати про себе серед молодшої аудиторії. Такий крок може допомогти американській марці збільшити продажі і принести комерційний успіх.
Варто зазначити, що в Instagram компанія розмітила короткий ролик із рекламою кросовера Tesla Model Y. У ньому йдеться про те, що рекомендована ціна на електрокар становить 36 490 доларів США після отримання федеральної податкової пільги.