X

Tesla готує Launch-control під назвою “стійка гепарда”: як це працює

Компания Tesla разрабатывает новую версию системы быстрого старта с места, которая для «рывка» будет задействовать адаптивную подвеску

Нову підвіску з адаптивним демпфуванням для своїх електрокарів Tesla розробила минулого року. Її отримали ліфтбек Tesla Model S і кросовер Model X. Зараз інженери компанії працюють над новим режимом, який отримав назву «стійка гепарда». Після його активації електроніка автоматично зменшує дорожній просвіт спереду і, відповідно, зменшує підйомну силу і збільшує зчеплення з дорожнім полотном. Це дасть змогу електрокару зробити постріл з місця так, як це роблять автомобілі з ДВЗ з  використанням Launch-control.

Читайте також:
Tesla Model S повалена: 1000-сильний конкурент зі США проїхав більше

Нову версію режиму швидкого старту вже тестує група власників електрокарів Tesla. За їхніми відгуками, за необхідності, будуть внесені коригування в роботу системи. Коли “стійка гепарда” з’явиться у вільному доступі, поки що невідомо. Це може статися, як через кілька, так і через кілька тижнів після тестування.

Читайте також:
Електричний конкурент Tesla Model Y приміряв позашляховий дизайн

Наразі в ранньому доступі надаються кілька нових функцій. Найцікавіша з них – “зупинення на світлофорах і стоп-знаках”. Надалі вона дасть змогу компанії реалізувати в своїх автомобілях повністю автономну систему керування. Також компанія планує випустити менеджер відеозаписів, адаптований під екшн-камери або автомобільні відеореєстратори.