Технологія запобігання зіткненню не реагує на мотоциклістів - IIHS
Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) США протестував 10 популярних на ринку невеликих кросоверів: Subaru Forester, Honda CR-V, Toyota RAV4, Ford Escape, Hyundai Tucson, Jeep Compass, Chevrolet Equinox, Mazda CX-5, Mitsubishi Outlander та оновлений Volkswagen Taos. Об’єктом випробувань була система запобігання фронтальному зіткненню. І лише одна з цих моделей — Subaru Forester — отримала оцінку «добре».
Роботу системи ще двох моделей — Honda CR-V та Toyota RAV4 — експерти оцінили на «прийнятно». Решта отримали «погано».
Відповідно до нових вимог випробування проводилися на швидкості 50, 60 та 69 км/год. Тоді як раніше тести проводилися на 19 та 40 км/год. Випробування показали, що сучасні автоматичні системи екстреного гальмування ефективно справляються зі своїм завданням лише у разі «зіткнення» з транспортними засобами аналогічного розміру. Всі моделі попередили водіїв про небезпеку не менше ніж за 2,1 секунд до передбачуваного удару. При цьому електроніка суттєво загальмувала автомобіль.
Але щодо мотоциклів й середньо- та повнорозмірних автомобілів система виявилася не ефективною. Уникнути зіткнення з мотоциклом нинішній «хорошист» Subaru Forester зміг на швидкості 50 та 60 км/год. Рухаючись на швидкості 69 км/год, кросовер сповільнився до 48 км/год, але уникнути наїзду на мотоцикл йому не вдалося.
З Chevrolet Equinox, Mazda CX-5, Mitsubishi Outlander та оновленим Volkswagen Taos мотоциклістам по одній смузі краще не їздити. Ці автомобілі не змогли ідентифікувати мотоцикл й, відповідно, не сповільнилися перед ударом.