Так виглядав міні-позашляховик Mitsubishi для європейського ринку (фото)
З 1998 по 2006 рік Mitsubishi пропонувала у Європі тридверний позашляховик Pajero Pinin. Міні-версію Pajero розробило відоме італійське кузовне ательє Pininfarina. На ринку йому доводилося конкурувати з Toyota Land Cruiser SWB та Suzuki Jimny.
Початок цього проєкту було покладено у 1996 році під час зустрічі Mitsubishi та Pininfarina. Представники компаній зібралися, щоб обговорити партнерство щодо створення нового автомобіля. Але домовиться і закріпити домовленості угодою їм вдалося лише 1997 року. Тоді компанії уклали семирічну угоду на суму 187,4 мільйона доларів. За її умовами, Pininfarina повинна була спроєктувати та побудувати для Mitsubishi компактний позашляховик. Його презентація відбулася на Женевському автосалоні 1999 року.
Зовні Pajero Pinin виглядав як укорочена та трохи плеската версія звичайного Pajero. Розмір колісної бази міні-позашляховика становив лише 2161 мм. Спочатку модель пропонували у тридверному кузові. Двома роками пізніше з’явилася п’ятидверна модифікація. Інтер’єр був типовим для автомобілів 1990-х років: пластиковий, сірий та нудний.
Міні-позашляховик використовував 1,8-літровий двигун I4 потужністю всього 120 к.с. Працював мотор у парі з 5-ступінчастою механічною або 4-ступінчастою автоматичною коробкою передач на вибір. Такий скромний агрегат не дозволяв Pajero Pinin претендувати на спортивний статус повноцінного Pajero. Але з бездоріжжям автомобіль справлявся чудово. У цьому йому допомагала досить складна версія, система повного приводу Mitsubishi Super Select під назвою SS4-i.
Складна система підвіски з високим передатним числом (1,54:1) та надто маленьким ходом стала проблемою для власників. Також через унікальну конструкцію передньої підвіски проблемною була установка шин більшого розміру, ніж заводські 215/70R16. Навіть при такому розмірі вони всього на 18 мм нижче за пластину стійки McPherson. Через це у деяких автомобілістів виникали проблеми із встановленням ланцюгів протиковзання. Крім того, у багажному відділенні Pajero Pinin містилося не більше, ніж у звичайному купе.
З 1998 по 2005 рік в Італії Mitsubishi вдалося продати трохи більше 64 000 автомобілів Pajero Pinin. У Японії позашляховик був популярнішим — 177 132 екземпляри з 1998 по 2007 рік. У модельній лінійці марки його замінив Outlander та його модифікації.