Відразу дві раритетні моделі Chevrolet 1955 року випуску послужили основою для унікального кастом-проєкту. Спорткар Corvette поєднали з практичним універсалом Nomad.
Попереду кастомкар є Corvette першого покоління, з круглими фарами та овальними хромованими ґратами радіатора. Починаючи з передньої стійки далі йде кузов від універсала Nomad з характерною похилою задньою стійкою, великою площею скління та рифленими дверима багажника. Але задні крила з круглими ліхтарями також запозичені у першої генерації Corvette.
Ідея поєднати практичність універсала з динамікою та елегантністю спорткара не нова – в 1954 році концерн General Motors представив концептуальний Chevrolet Corvette Nomad Show Car на виставці Motorama у Нью-Йорку. На жаль, оригінальний концепт не зберігся до наших днів, тому ентузіасти іноді беруться за створення реплікарів з його мотивів.
Під капотом героя нашого оповідання ховається сильний 5,7-літровий LT1 від Corvette 1992 року. У парі з ним працює 6-ступенева механічна коробка ZF. Від четвертого покоління Corvette також запозичили панель приладів, зручні спортивні крісла, комплект подушок безпеки, систему ABS та інші приємні дрібниці.
Спорт-універсал кольору білих перлів пересувається на 18-дюймових пятіспіцевих хромованих дисках, “взутих” у швидкісні шини. Це чудове творіння американських майстрів називається Chevrolet Corvette Custom Wagon. Автомобіль виставлений на спеціалізованому аукціоні Mecum, який пройде 27 липня у Гаррісберзі, штат Пенсільванія.