X

Суперкар Pagani Huayra отримав версію “на ручці”

Справжні поціновувачі швидкості та безкомпромісних спортивних машин оцінять старання інженерів компанії Pagani, які вперше запропонували варіант суперкара Huayra з механічною коробкою передач. У створенні новинки брали участь фахівці компанії Xtrac, які розробили для моделі 7-ступеневу МКП.

Дебют екстремального суперкара, який отримав власне ім’я Epitome, відбудеться в рамках щорічного “Фестивалю швидкості” у Гудвуді.
Pagani Huayra Epitome оснащена 6-літровим двигуном Mercedes-AMG V12 з двома турбінами. Цей двигун розвиває значні 635 кВт/864 к.с. та 1100 Нм крутного моменту, які відправляються до задніх коліс за допомогою 7-ступеневої “механіки”. Нагадаємо, що з моменту свого дебюту в 2011 році Huayra комплектувалася виключно секвентальною роботизованою 7-ступеневою коробкою передач. Максимальна швидкість суперкара примусово обмежена електронікою на позначці 350 км/год.

Над створенням новинки працювали фахівці підрозділу Pagani Grandi Complicazion, які прагнули втілити всі побажання клієнта. Автомобіль оснащений найновішим тридисковим зчепленням для кращої передачі крутного моменту і диференціалом з електронним керуванням. Нова геометрія підвіски дозволила знизити “клювання” при розгоні та гальмуванні, а також дозволила зменшити крени в поворотах. Серед встановлених алгоритмів роботи активної підвіски Epitome з’явився новий режим super soft для підвищення комфорту на нерівних дорогах.

Ексклюзивний екземпляр має кузов із синього карбону, новий передній бампер з інтегрованим спліттером, збільшеними повітропроводами, а також нову світлотехніку. Також автомобіль отримав додаткові “жаби” на передніх крилах та унікальну задню панель із вбудованим антікрилом та обтічниками для сикстету ліхтарів. Салон оздоблений карбоном. За дорогу автомобіль тримається низькопрофільною гумою Pirelli P Zero Trofeo R, для якої підготували ковані алюмінієві диски із золотистим напиленням, малюнок яких нагадує аналоги від гоночного купе Pagani Imola з колекції замовника.

Huayra Epitome став результатом 19 місяців праці дизайнерів та інженерів, а також майстрів підрозділу Pagani Grandi Complicazioni. У компанії не повідомляють, скільки клієнту обійшовся його ексклюзивний суперкар, але “цінник” безсумнівно вийшов семизначним…

Раніше ми розповідали, що у Pagani Huayra з’явилася версія зі зсувним дахом та 900-сильним мотором V12.