Subaru допомогла прорекламувати Volkswagen, але цього ніхто не помітив
Volkswagen опублікував новий рекламний ролик електрокросовера VW ID.4, в якому протиставив його паливному Subaru Outback, що “випадково зустрівся” на лісовій дорозі.
За задумом авторів ролика ця зустріч має продемонструвати переваги безшумного, комфортного і номінально нешкідливого сімейного кросовера Фольксваген над забризканим брудом Субару Аутбек, якому не допомогла навіть наклейка “я люблю природу ” на бампері. Ролі у відео розподілилися чітко, але чи все так просто?
Чимало ЗМІ звернули увагу на те, що в рекламі нового Volkswagen ID.4 кросовер Subaru Outback буквально висміяли. Насправді ж, німецький бренд продемонстрував визнання перед японською машиною в ролі зручного багатоцільового автомобіля, який ідеально справляється з роллю сімейного ТЗ і на додачу чудово проявляє себе на бездоріжжі. Хочеш перемогти — орієнтуйся на кращих, вірно?
Акцентами 30-секундного ролика стали такі функції ID.4, як підтримка голосових команд, безшумна їзда з “солодкими звуками природи” і великий запас ходу, що дав змогу доїхати до чергового бурого ведмедя в природному парку.
Незважаючи на ключові характеристики, які подають як переваги, німецька марка використовувала спірний прийом – жартування над суперником, щоб показати свій кросовер у всій красі. Деякі автолюбителі вважатимуть це недоречним.
У будь-якому разі, ринок готовий зустріти Volkswagen ID.4. Рекламне відео, варто визнати, вийшло креативним. Здатність електрокара з запасом ходу в 400 км доїхати до красивого парку — примітне вміння. Але важливо ще й повернутися назад, адже так?