X

Stellantis презентував нову електричну платформу STLA Frame

Концерн Stellantis представив нову електричну платформу STLA Frame для повнорозмірних пікапів із кузовом на рамі та позашляховиків. Цей сегмент є дуже важливим для ключового американського ринку, а також для інших країн.

Власники повнорозмірних вантажівок та позашляховиків вимагають безкомпромісної потужності та довговічності та віддають пріоритет можливостям, практичності та продуктивності. Платформа STLA Frame розроблена для забезпечення запасу ходу до 1100 км для електромобілів з бензогенератором (REEV) та 800 км – повністю електричних машин (BEV), максимальною буксирувальною здатністю 6350 кг та вантажністю 1224 кг. Крім того, платформа підтримує подолання водних перешкод глибиною до 610 мм, що робить її готовою до складних умов та різних варіантів використання.

Платформа призначена для повнорозмірних пікапів, легких комерційних автомобілів та позашляховиків концерну Stellantis. Моделі на платформі STLA Frame пропонуватимуться з інноваційною лінійкою силових установок, включаючи BEV та REEV. Вона також може використовуватися для моделей з ДВЗ, гібридними та водневими силовими установками.

Платформа STLA Frame

Платформа STLA виготовлена ​​з високоміцної сталі, що забезпечує підвищену міцність та жорсткість при меншій вазі. Розширена центральна секція містить акумуляторну батарею з посиленими напрямними, які захищають акумулятор у разі бокового удару. Повнорозмірна захисна панель зменшує аеродинамічний опір, допомагаючи максимально збільшити запас ходу. Платформа містить акумуляторні батареї з рідинним охолодженням місткістю від 159 до більш як 200 кВт-год.

2025 Jeep Wagoneer S

Спереду та ззаду можуть бути встановлені електромотори потужністю до 250 кВт, які забезпечують повний привід та можуть розігнати автомобіль від 0 до 60 миль/год за 4,4 секунди. Різні варіанти конструкції підвіски, включаючи пневматичну, забезпечують високий рівень їздового комфорту та різні варіанти завантаження.

Платформа STLA Frame призначена для автомобілів довжиною 5488-5941 мм, шириною 2062-2124 мм та колісною базою від 3143 до 3690 мм. Діапазон дорожнього просвіту: 168-262 мм. Максимальний діаметр шин: 834/838 мм.

STLA Frame підтримує швидке заряджання. У конфігураціях BEV швидке заряджання постійним струмом 800 В потужністю до 350 кВт може додати 160 км запасу ходу всього за 10 хвилин, тоді як REEV можуть подолати до 80 км за 10 хвилин зі швидкою зарядкою постійним струмом 400 В потужністю до 175 кВт. Можливість двонапрямної зарядки дозволяє заряджати інший електромобіль, живити будинок в екстреній ситуації або повертати електроенергію до мережі.

2025 Ram 1500 REV

Платформа STLA Frame — одна з чотирьох глобальних платформ BEV, що лежать в основі стратегічного плану Stellantis Dare Forward 2030. Після випуску STLA Medium у липні 2023 року та STLA Large у січні 2024 року ця лінійка платформ гарантує, що Stellantis зможе надавати клієнтам найрізноманітніших сценаріїв застосування електрифікації. Всі глобальні платформи Stellantis спроєктовані для тривалих життєвих циклів внаслідок взаємозамінності хімії акумуляторних елементів, EDM, інверторів потужності та програмного керування.

Stellantis інвестує більш як 50 мільярдів євро в електрифікацію до 2030 року, щоб досягти своїх амбітних цілей: 100% обсяг продажів легкових автомобілів BEV в Європі та 50% обсяг продажів легкових автомобілів і легких вантажівок BEV в США до 2030 року.