За словами генерального директора Stellantis Карлоса Тавареса, перша партія електромобілів Leapmotor для Європи знаходиться в дорозі з Китаю, а продаж міського хетчбека T03 і середньорозмірного кросовера C10 від «15-го бренду» концерну розпочнуться у вересні.
Минулого року Stellantis придбала частку 1,5 мільярда євро в китайському виробнику електромобілів Leapmotor, а також 51% акцій СП Leapmotor International, якому відводиться роль дистриб’ютора та виробника авто за межами Китаю. Виробництво хетчбека T03 вже почалося в Тихи, Польща, з комплектів, підтвердили в Stellantis минулого місяця. Таварес сказав, що кілька моделей зрештою буде побудовано в Європі. На прямий імпорт із Китаю поширюватимуться додаткові часові тарифи ЄС до початку листопада.
Моделі Leapmotor будуть включені в систему постачання та розподілу запчастин Stellantis, повідомив Таварес 25 липня під час телеконференції для ЗМІ, додавши, що дилери були «зацікавлені» пропозицією і багато хто подав заявки на продаж електрокарів. Він сказав, що Stellantis також підтримає покупців запропонувавши варіанти фінансування.
У Європі Leapmotor може зайняти місце нижче Citroen та Fiat у кластері великих брендів групи. Citroen, Fiat та Opel/Vauxhall цього року випустять автомобілі на недорогій платформі Stellantis Smart Car, включаючи повністю електричні моделі вартістю менше ніж 25 тисяч євро.
За даними Stellantis, продажі Leapmotor розпочнуться на дев’яти ринках, включаючи Францію, Німеччину, Італію, Нідерланди та Іспанію. Одним із головних конкурентів моделі T03 стане електричний Renault/Dacia Spring, вартість якого у Франції починається від 18 тисяч євро та експортується до Європи з Китаю. Китайський гігант електромобілів BYD планує вивести на європейський ринок свою модель Seagull за ціною, меншою за 20 тисяч євро. Виробництво моделей у цьому ціновому діапазоні мають намір організувати Renault та VW Group.
За словами Leapmotor, C10 конкуруватиме з Tesla Model Y та Volkswagen ID4. У Китаї він доступний як BEV, так і у вигляді гібрида зі збільшеним запасом ходу (EREV) з невеликим бензиновим двигуном для зарядки акумулятора.