Причина может заключаться в недостаточном запасе хода и слабо развитой зарядной инфраструктуре
Вчені Університету Джорджа Вашингтона (GW) опублікували дані власного дослідження інтенсивності використання автомобілів, залежно від типу силової установки. Проаналізувавши показники одометрів майже 24 мільйонів автомобілів, вони з’ясували, що батарейні електромобілі проїжджають на 7205 км менше на рік, ніж аналоги з бензиновими двигунами, включаючи гібриди та гібриди, що підключаються.
База даних дослідження включала інформацію про 12,5 мільйонів легкових автомобілів та 11,4 мільйонів позашляховиків, проданих у період з 2016 по 2022 рік.
Зі слів одного зі співавторів дослідження, доцента кафедри інженерного менеджменту та системної інженерії у GW Джона Хелвестона, середній автомобіль у ДВЗ проїжджає 18 735 км на рік, а середній електромобіль — 11 530 км. У сегменті позашляховиків картина наступна: моделі двигунами внутрішнього згоряння в середньому проїжджають 20 832 км, з електричними силовими установками — 17 038 км. Для порівняння, середній річний пробіг електромобілів Tesla складає 14 139 км, інших брендів — 10 034 км.
На думку експертів, причина меншого пробігу електромобілів може полягати в тому, що вони використовуються в якості додаткового автомобіля. Також це може бути пов’язане з побоюванням щодо запасу ходу та наявністю зарядної інфраструктури.