Список найкращих люксових автомобілів 2020 року
Автомобілі класу “люкс” існують в окремому світі за зовсім іншими стандартами. Адже така машина не тільки має бути напханою високими технологіями, вишуканою та престижною. У люксового автомобіля також має бути чудове керування та комфорт, який однаково відчували б і пасажири, і водій.
Саме тому в добірці автомобілів від Autocar знайшлося місце не тільки представницьким седанам, а й позашляховикам. До цього списку увійшли машини, неймовірно зручні та прекрасні в керуванні. Так що супер-преміумних автомобілів у цьому списку не буде. Все-таки Rolls-Royce, Bentley і Mercedes-Maybach набагато комфортніші для пасажирів на задньому дивані.
Найкращі люксові автомобілі 2020 року
- Mercedes-Benz S-клас
- Range Rover
- Audi E-tron Quattro
- Tesla Model S
- Audi А8
- BMW 7 series
- Jaguar XJ
- BMW X7
- BMW 6 Series Gran Tourismo
- Lexus LS
На першому місці в цьому списку передбачувано опинився S-клас від Mercedes-Benz. Це довгобазний автомобіль із безпрецедентним комфортом завдяки пневматичній підвісці з адаптивними амортизаторами. При цьому ті, хто насамперед дбає про потужність, можуть купити 600-сильний S63. Варто додати багатий вибір силових установок, гібридний електричний привід для підвищення продуктивності і прекрасне керування. Отримаємо не просто найкращий автомобіль у класі, а й справжній орієнтир.
Взагалі саме німецькі автомобілі займають більше половини місць у цьому списку, і одразу три позиції займають баварці з BMW. “Бумери” 6-ї і 7-ї серії зроблено на одній колісній базі. І якщо 6 Series є просто цікавим вибором для люксового автомобіля, який здатний подарувати багато задоволення на дорозі, але занадто жорсткий.
То 7 Series зараз – найуспішніша спроба BMW завоювати ринок розкішних седанів. Опціональна адаптивна пневмопідвіска, широкий вибір інформаційних і розважальних функцій і розкіш всередині – не все, що “бумер” може запропонувати. У покупців є можливість обрати із двох варіантів колісної бази, а також між заднім і повним приводом. Ну і за рівнем задоволення для водія BMW поза конкурентами, чого і слід було очікувати.
Нарешті, є ще BMW X7. Цей позашляховик – більшою мірою 7 Series, ніж X5, і це багато говорить про пріоритети інженерів під час його створення. Для великого семимісного кросовера цей автомобіль у керуванні просто прекрасний і до того ж украй комфортний. Хоча тут без недоліків не обійшлося. Передусім йдеться про занадто простий салон і спірний дизайн передньої частини автомобіля.
Ще два німецькі автомобілі в цьому списку надала Audi. E-tron Quattro – перший справді розкішний електромобіль з повним приводом. Потенціал для швидкого заряджання в поєднанні зі щоденним діапазоном зарядки від 200 до 250 миль робить E-трон ще й дуже практичним електромобілем. При цьому за рівнем комфорту цей кросовер мало кому може поступитися. Audi А8, в свою чергу, здатна дати фору в плані шасі та трансмісії навіть Mercedes. Та й у всьому іншому авто залишається на рівні, нехай за плавністю ходу Audi і не може змагатися з лідером.
Ще один позашляховик у списку, який до того ж опинився на другому місці – Range Rover. Алюмінієве монококове шасі і розкішна підвіска дали змогу четвертому поколінню цієї моделі стати комфортним автомобілем. Що, втім, не погіршило його ефективність на бездоріжжі. Range Rover – просторий, добре керований і доволі динамічний. Єдиний можливий мінус – велика вага. Але це невелика ціна за автомобіль з такими широкими можливостями.
Зрозуміло, такий список не міг обійтися без Tesla Model S – автомобіля, який показує, на що здатний преміум-електромобіль. Він може як полетіти зі стартової позначки, так і дуже тихо та з комфортом везти свого пасажира. Везти на рекордну відстань для електромобілів. Jaguar XJ, у свою чергу, напевно, найбільш збалансований автомобіль у списку. Це дуже спортивний автомобіль з посиленим шасі і відповідною формою корпусу з відмінним керуванням. А почуття стилю, яке відчувається в салоні, дає змогу британцеві конкурувати з розкішнішими німецькими салонами.
Замикає список Lexus LS. Цьому автомобілю довгий час чогось не вистачало, щоб потрапити до цього списку. Але нинішня версія LS достатньою мірою поєднує в собі комфорт і розкіш. Водночас із точки зору водіння (точніше – динаміки) цей Lexus все ж програє конкурентам. Зрештою, це радше цікава альтернатива лідерам у класі, а не справжній конкурент.