Абсолютно новий Xiaomi SU7 «помер», проїхавши менше 40 км
У Китаї електричний седан Xiaomi SU7 розлітається як гарячі пиріжки і це, попри стартовий цінник, близько 70 тисяч доларів. Офіційно постачання новинки розпочалося лише 28 березня. Але багато клієнтів вже зіткнулися з проблемами. Одному з них довелося відправити автомобіль назад на завод наступного дня після того, як він забрав його з дилерського центру.
За словами власника, його яскраво-синій Xiaomi SU7 зміг проїхати лише 39 км і затих прямо на дорозі. Перед цим на цифровій панелі приладів з’явилося попередження про необхідність зупинитися і зв’язатися з сервісним центром компанії. Другим водія повідомили, що система приводу несправна і автомобіль не може перемикатися між передачею і заднім ходом.
До дилерського центру седан довелося транспортувати евакуатором. Але діагностувати проблему фахівцям не вдалося. З’ясувати причину зможуть лише на заводі.
За словами власника, варіант ремонту його не влаштовує. Він запросив у Xiaomi новий SU7, але, як повідомили в компанії, у всіх автомобілів, які збираються в цей час, вже є власники. Це означає, що йому доведеться розмістити нове замовлення. Поки що виробник поверне йому всю суму вартості електроседана і компенсує понесені ним витрати.
За деякими даними, зі старту виробництва у грудні 2023 року Xiaomi випустила трохи більш як 10 тисяч SU7. Деякі власники зіткнулися з різними проблемами. Одні виявили проблеми з лакофарбовим покриттям. Інші сумніваються в ефективності системи контролю тяги.
Нещодавно Xiaomi була змушена визнати, що її система автоматичного екстреного гальмування (AEB) перестає працювати на швидкості понад 135 км/год. Запрацює вона тільки після виходу оновлення програмного забезпечення.