X

Звання Міжнародний фургон року 2022 отримали одразу два автомобілі

Вчора, 17 листопада на гала-вечері в рамках автосалону комерційного транспорту Solutrans 2021 в Ліоні був оголошений переможець престижного конкурсу International Van of the Year 2022 («Міжнародний фургон року 2022»). Ним стали одразу два автомобілі — Renault Kangoo нового покоління і створений з ним на одній платформі Mercedes-Benz Citan другої генерації.

Читайте також:
Став відомий переможець конкурсу Міжнародна вантажівка року 2022

Заповітну нагороду з рук голови журі Джарлата Суїні (на фото в центрі) отримали Марк Саткліф-старший віце-президент і глава підрозділу легких комерційних автомобілів Renault Group (на фото праворуч) і Маркус Брітшверд — глава підрозділу Mercedes-Benz Vans.

Якщо говорити про Renault Kangoo, то він приніс компанії вже четверту за рахунком перемогу в престижному конкурсі “Фургон року”: до цього були моделі Master (1998 р.), Trafic (2002 р.) і Kangoo Z. E. (2012 р.).

Однією з відмітних рис Kangoo нового покоління є бічні двері Open Sesame by Renault, які через зміщену назад середню стійку мають рекордну в класі ширину отвору — 1,45 м.

Також доступний і фірмовий тримач довгомірних вантажів (до 2,5 м) на висоті – Easy Inside Pack. Машина розрахована на вантажопідйомність 600 кг (опція – 800 кг), об’єм вантажного відсіку становить 3,9 м куб., а в довгобазному виконанні є 9 м куб. маса причепа, що буксирується, – 1500 кг.

У кабіні, яка опційно може бути і тримісною, досить багато речових відсіків, сумарний об’єм яких досягає 60 л. Тут також з’явилася нова мультимедійна система Renault Easy Link з 8-дюймовим екраном тачскрін. Є бездротова зарядка для смартфонів на 15 Вт, USB-роз’єми і 12-вольтні розетки.

Важливо, що новий Kangoo комплектується одразу 14-ма електронними системами допомоги водієві. Це система постійного огляду назад — Permanent Rear View Assist (із 7-дюймовим дисплеєм замість центрального дзеркала), екстреного гальмування — Active Emergency Braking, допомоги при розгойдуванні причепа – Trailer Swing Assist. А також Motorway and Trafic Competition, яка охоплює адаптивний круїз-контроль для траси і руху в заторах, і систему утримання на заданій смузі руху — Lane Keeping Assist.

Новий Renault Kangoo доступний з бензиновим 1.3 TCE (100 і 130 к.с.) і турбодизельним 1.5 Blue dCi (75, 95 і 115 к. с.) двигунами, в парі з 6-ступеневою механічною або 7-швидкісною роботизованою (з подвійним зчепленням) КП. В асортименті також два мотори Ecoleader — бензиновий 1.3 TCE (100 к.с.) і дизельний 1.5 Blue dCi (95 к. с.), з якими машина має обмеження максимальної швидкості в 110 км/год і середню витрату палива 6,1 і 4,8 л відповідно. Навесні 2022 року на ринок вийде версія на електротязі Kangoo E-TECH Electic — з електромотором 75 кВт, батареєю в 44 кВт.год і запасом ходу в 265 км (цикл WLPT).

Читайте також:
Renault представляє два нових варіанти водневого Master H2-TECH