Які цікаві автомобілі показали на ComAutoTrans 2024
З 14 по 16 травня у столичному МВЦ проходять спеціалізовані виставки ComAutoTrans 2024 та AutoTechService 2024, на яких представлено чимало цікавих автомобілів та рішень з автосервісу.
На стенді компанії «Авто-Регіон» можна побачити кілька новинок. Почнемо з пікапа Tata Xenon X2, який має п’ятимісну кабіну, вантажопідйомність 1055 кг і комплектується 2,2-літровим турбодизелем 150 к. с.
Новинкою для українського ринку є й середньотоннажник Daewoo Dexen. Шасі має вантажопідйомність 7 т і розраховано на повну масу 10,2 т. На вибір доступні дві колісні бази: 2850 або 3850 мм. Пропонується денна чи спальна кабіни. Турбодизель Cummins ISF40 у 3,8 л розвиває 190 к. с. (710 Нм при 1300 об/хв). Коробка передач – 6-ступенева, марки ZF.
В експозиції показана й вантажівка важкого класу – Daewoo Novus 30.35 колісною формулою 6х4, з системою крюкового захвату для роботи з морскіми та “натовськими” контейнерами. Вантажопідйомність шасі – 21 т, а повна маса – 29,5 т. Двигун – 350 к. с.
На стенді «Авто-Регіон» представлений також шкільний автобус AR-SB-29-Temsa – завдовжки 7,16 м, з салоном на 29+1 місць та двигуном Mitsubishi у 150 к. с. Важливо, що українська локалізація цієї моделі сягає 22%, включаючи вітчизняні сидіння, шибки, автономний обігрівач та бортову інформаційну систему.
Пліч-о-пліч з ним демонструється також 12,3-метровий туристичний лайнер Temsa HD – з салоном на 50+1+1 місць. Він оснащений турбодизелем DAF MX11 у 450 к. с. та автоматичною коробкою передач ZF.
На стенді Групи компаній «Будшляхмаш» відбулася українська прем’єра пікапа JAC T9. Це модель наступного покоління, що відрізняється агресивним зовнішнім виглядом. Не менш вражає й інтер’єр – з 10,4-дюймовим дисплеєм мультимедійної системи. Вантажопідйомність складає 1000 кг. Машина оснащується 2,0-літровим турбодизелем 170 к. с. та 470 Нм при 1500 – 2500 об/хв. Коробка передач – автоматична 8-ступенева.
На стенді також представлені сміттєвоз заднього завантаження на базі JAC N120 – з бункером на 10 м куб і масою відходів, що перевозяться, 3795 кг. Показаний і самоскид на шасі N200, який має 14-кубовий кузов, вантажопідйомність 10,8 т і оснащується двигуном Cummins в 281 л. с. Також демонструється екскаватор-навантажувач марки Mecalac.
Компанія «Вінтехсолюшнс» (WTS) представила самоскиди на шасі Renault Trucks із кузовами вітчизняної марки «Влів». Один з них був у варіанті дорожньо-комбінованої машини – з відповідним обладнанням: піскосолерозкидувачем, бункером для реагентів та плитою під навішування снігоприбирального відвалу.
На стенді WTS можна побачити й напівпричіп-контейнеровоз РА 20-3, виготовлений науково-виробничим підприємством «Автоскладальний завод Патрон Авто» із Дніпра. Модель вантажопідйомністю 33 т призначена для перевезення 20-футових контейнерів. Тут використовуються осі SAF, гальмівна система Knorr-Bremse, електросистема ERMAX (BPW Group).
Компанія «Укравтокомплект ТД» показує три автомобілі. Це УАК-AБ1J – бортовий автомобіль на шасі JAC N120, з платформою завдовжки 5400 мм. На ньому встановлений кран-маніпулятор HC 105А3 (Італія) з вантажним моментом 9,0 Тм та вантажопідйомністю 780 кг на максимальному вильоті 10,27 м.
Заслуговує на увагу і самоскид JAC N200 c 7,6-кубовим кузовом, вантажопідйомністю 11 т і двигуном в 277 л. с. Поруч можна побачити також бортовий автомобіль із тентом UAC АБ-6 на шасі Peugeot Boxer.
Компанія “Тек Транс” демонструє самоскид тристороннього розвантаження на шасі JAC N120. Машина з 11-кубовою платформою може перевозити до 7 т та оснащена 4,46-літровим турбодизелем потужністю 206 л. с.
Поруч із ним демонструється також 18-метровий телескопічний автопідйомник СLW на шасі JAC N90. Вантажопідйомність корзини становить 200 кг. На машині встановлений 3,76-літровий турбодизель Cummins 152 к. с.
А на стенді компанії «Юромаш» представлено три комерційні автомобілі марки Dongfeng. Це бортовий С31 вантажопідйомністю 1135 кг, з 1,5-літровим бензиновим двигуном у 100 к. с.
Також показана й більша бортова модель – DFA 1060, вантажопідйомністю 2500 кг, укомплектована дизелем Nissan в 130 к. с. Демонструється й шасі DFA 1090, розраховане на повну масу 9000 кг за власної ваги 3565 кг. Машина оснащена турбодизелем Cummins 156 к. с.
Корпорація “Еталон” привезла на виставку дві машини. Це найновіший міський автобус «Мальва» із двигуном Ashok Leyland та кузовом Low Entry виробництва Чернігівського автозаводу. Про нього ми вже окремо розповідали.
Поруч також представлений бортовий автомобіль Т12231 на шасі Ashok Leyland Boss 1223. Автомобіль пропонується з двома варіантами колісної бази – 4500 і 5100 мм, та кузовом довжиною 5857 чи 6857 мм відповідно. Споряджена маса становить 5290 та 5410 кг, а повна маса – 11 990 кг. Двигун – 5,76-літровий турбодизель у 224 л. с. та 800 Нм при 1400 – 1900 об/хв. Коробка передач – механічна, 6-ступенева, марки ZF.
А на стенді ТОВ «Завод спеціального обладнання» презентовано дві цікаві електричні вантажівки китайської марки Nextem. Модель Orca – вантажопідйомністю 1000 кг та фургоном об’ємом 5 м куб. – обладнана батареєю 33 кВт.
Піковий крутний момент становить 150 Нм. Машина має запас ходу до 200 км. Батареї виконані знімними. На зарідження батарей потрібно близько 5 годин.
Інша модель Nextem – під назвоюHumpback – може перевозити 1500 кг та оснащена вже 18-кубовим фургоном. Тут встановлені батареї на 66 кВт.год., які забезпечують запас ходу до 300 км. Піковий крутний момент становить 170 Нм. Час заріджання батарей – 6,5 годин.
На виставці ComAutoTrans представлена ще одна модель розвозу на електротязі – легкий фургон Maxus e-Deliver 3. Об’єм вантажного відсіку становить 4,8 м куб., а вантажопідйомність – 905 кг. Акумулятори ємністю 50 кВт.год. забезпечують запас ходу в міському циклі до 371 км (WLPT). Двигун розвиває максимальну потужність 160 к. с. і максимальний крутний момент 225 Нм. Максимальна швидкість становить 120 км/год. Розгін від 0 до 100 км/год займає 9,3 с