![](https://www.autocentre.ua/wp-content/uploads/2023/12/vse-superkary-mtx-tatra-v8-udalos-sobrat-vmeste-1-e1701958113714-871x572-c-default.jpg)
Усі три суперкара MTX Tatra V8 вдалося зібрати разом
У фірмовому музеї Tatra у Копршивниці днями з’явилася цікава експозиція із трьох унікальних автомобілів MTX Tatra V8. Тобто в одному місці вдалося зібрати всі випущені на початку 90-х прототипи: білий, червоний та чорний. Не всі знають, що спочатку автомобіль створювався як пейс-кар для Формули 1.
Цей цікавий суперкар був розроблений понад 30 років тому компаніями Metalex та Tatra. Проект було затверджено ще 1986 року, а ось перший ходовий прототип з’явився лише 1991 року. Він дебютував на Паризькому автосалоні, де справив сенсацію.
Носовою частиною з висувними фарами, а також дверима гільйотинного типу автомобіль чимось нагадував Lamborghini Diablo. Цікаво, що фари були запозичені від BMW 850, підфарники від Maserati Biturbo, а задні ліхтарі від Tatra 613. А ключ запалювання був від Skoda Favorit!
В основі кузова поклали трубчастий сталевий каркас із силовими елементами з композитних матеріалів. Зовнішні панелі виготовили із склопластику. У результаті споряджена маса становила 1335 кг.
MTX Tatra V8 мав свою особливість – двигун V8 повітряного охолодження від Tatra 613. Після модернізації з робочого об’єму 3,9 л вдалося зняти 217 к. с. Причому це із карбюраторної версії. А в 1993 році з’явився варіант з багатоточковим упорскуванням Bosch, що розвивав вже 306 «конячок». Помітно покращилася і динаміка розгону від 0 до 100 км/год – 5,6 с проти 6,2 с.
На рахунку MTX Tatra V8 рекорд найшвидшого чеського автомобіля на дистанції 1 км, який досі не було побито. 8 травня 1997 року на аеродромі Градчани суперкар під управлінням Петра Сміливого розігнався на відрізку 1000 м до 208,37 км/год. Помилуватися унікальними MTX Tatra V8 у музеї у Копршівниці можна буде до 2 березня 2024 року.