Volvo Trucks анонсує старт продажів повністю електричних Volvo FH, Volvo FM і Volvo FMX у 2021 році
Volvo Trucks в даний час проводить випробування електричних важких вантажних автомобілів Volvo FH, Volvo FM і Volvo FMX, які будуть використовуватися для регіональних перевезень і міських будівельних робіт в Європі. Ці вантажні автомобілі будуть мати дозволену повну масу автопоїзда до 44 тон.
Залежно від конфігурації акумуляторної батареї запас ходу може складати 300 км. Продажі почнуться в наступному році, а серійне виробництво – у 2022 році. З 2021 року Volvo Trucks буде продавати в Європі повну лінійку електричних вантажних автомобілів для міських перевезень вантажів, вивезення сміття, регіональних перевезень і міських будівельних робіт.
«За рахунок швидкого збільшення кількості важких електричних вантажних автомобілів ми хочемо допомогти нашим клієнтам і покупцям транспортних засобів досягти їх амбітних цілей в області сталого розвитку. Ми сповнені рішучості продовжувати рухати нашу галузь у напрямку екологічно безпечного майбутнього», – говорить Роджер Альм, президент Volvo Trucks.
Volvo Trucks почала виробництво середньотоннажних вантажівок Volvo FL Electric і Volvo FE Electric в 2019 році. Ці вантажні електромобілі призначені для міських перевезень і вивезення сміття, головним чином в Європі. У Північній Америці продажі Volvo VNR Electric – вантажівки для регіональних перевезень – стартують 3 грудня 2020 року.
Поступовий перехід до вільних від викопних речовин альтернативних видів палива
Електромобілі для складних умов і далеких вантажних перевезень будуть доступні в цьому десятилітті. Це будуть вантажні електромобілі на акумуляторах і паливних елементах зі збільшеним запасом ходу. Volvo Trucks прагне почати продажі електричних вантажних автомобілів, що працюють на водневих паливних елементах, у другій половині цього десятиліття. Мета Volvo Trucks полягає в тому, щоб вже до 2040 року весь модельний ряд не використовував викопне паливо.
«Щоб зменшити вплив транспорту на клімат, нам необхідно швидко перейти від викопних видів палива до альтернативних, наприклад, до електрики. Але умови для цього переходу і, отже, його темпи суттєво відрізняються для різних перевізників і ринків, оскільки вони залежать від багатьох факторів, таких як фінансові стимули, доступ до інфраструктури станцій підзарядки і тип транспортних операцій», – пояснює Роджер Альм.
Тому більшість транспортних компаній перейдуть на використання електричних автомобілів поетапно. На практиці у багатьох з них в перехідний період буде змішаний парк вантажних автомобілів, що працюють на різних видах палива.
«Наше шасі спроектовано таким чином, щоб воно не залежало від використовуваного силового приводу. Наші клієнти можуть купити кілька вантажівок Volvo однієї моделі, що відрізняються тільки тим, що одні з них працюють на електриці, а інші – на газі або дизелі. Що стосується характеристик продукції, таких як робоче місце водія, надійність і безпека, всі наші автомобілі відповідають одним і тим же високим стандартам. Водії повинні відчувати, що їхні автомобілі їм знайомі, і мати можливість безпечно і ефективно управляти ними незалежно від використовуваного палива», – розповідає Роджер Альм.
З точки зору Volvo Trucks, перехід до більш екологічного транспорту в значній мірі пов’язаний з тим, щоб зробити ці зміни якомога більш плавними для транспортних компаній, щоб вони могли почати адаптацію. Пропоновані рішення повинні виключити викопне паливо і дозволити перевізникам досягти необхідного рівня прибутковості і продуктивності.
«Наше першочергове завдання – полегшити перехід на електричні транспортні засоби. Для цього ми пропонуємо комплексні рішення, які включають планування маршруту, правильний підбір характеристик транспортних засобів, зарядне обладнання, фінансування і послуги. Довгострокова безпека, яку ми і наша глобальна мережа дилерів і сервісних центрів забезпечуємо для клієнтів, стане ще важливішою, ніж будь-коли», – коментує Роджер Альм