В свете осеннего старта продаж обновленной линейки Volkswagen Transporter 6.1 расскажем более подробно про особенности этих машин.
Після недавнього представлення кемпер-фургона California 6.1 підрозділ Volkswagen Commercial Vehicles завершив оновлення всієї лінійки Transporter. Машини 2020 модельного року отримали в назві додатковий цифровий індекс 6.1 і відрізняються цікавими ноу-хау.
Отже, передусім варто відзначити рестайлінг носової частини, про що свідчать нові решітки радіатора, бампер і фари, які в топовому виконанні можуть бути повністю світлодіодними. Якщо говорити про люксовий мінівен Multivan 6.1, то для нього запропоновано шість нових варіантів колісних дисків, стільки ж нових варіантів зовнішнього забарвлення і сім варіантів двоколірного виконання.
Найсуттєвіші зміни в інтер’єрі Multivan – повністю цифровий щиток приладів на основі Modular Infotainment Matrix systems (MIB2 and MIB3). До стандартної комплектації входить інформаційна система, інтегрована з SIM card (eSIM), що відкриває нові онлайн-сервіси – інтернет, радіо тощо.
Видозмінене за дизайном багатофункціональне кермове колесо отримало нові кнопки керування цифровим щитком приладів.
Водій і передній пасажир оцінять нові полиці для речей, відкритий бокс, підсклянники біля передніх стійок даху, а також тримач під смартфон з індуктивною зарядкою.
Застосування електромеханічного підсилювача скоротило споживання палива і дало змогу оснастити машину електронними системами допомоги водію. Серед них відзначимо систему утримання у смузі – Lane Assist, парктронік – Park Assist, систему допомоги в маневруванні з причепом – Trailer Assist тощо. До стандартного оснащення входить система, що полегшує паркування заднім ходом – Rear Traffic Alert і система, що усуває наслідки бічного вітру – Cross Wind Assist.
Multivan 6.1 також отримав такі опції, як систему динамічного контролю шасі другого покоління – DCC з амортизаторами змінної жорсткості, адаптивний круїз-контроль ACC з функцією stop-and-gо (тільки з коробкою передач DSG ), а також диференціал із електронним блокуванням XDS.
Лінійка дизельних двигунів складається з 2,0-літрових агрегатів у чотирьох варіантах потужності: 89 к.с., 109 к.с., 148 к.с. і 195 к.с. З двома останніми моторами може працювати система повного приводу 4Motion і 7-ступінчаста автоматична трансмісія з двома зчепленнями DSG (стандарт для мотора в 195 к.с.). Двигуни на 89 і 148 “конячок” стандартно комплектуються механічною 5-ступінчастою КП, а 148 к.с. – 6-ступінчастою.
А стосовно цін, то в Німеччині вони стартують від 22 950 євро за розвізний фургон Transporter із двигуном 89 к.с. і від 31 000 євро за Multivan зі 109-сильним дизелем.