Автопоезда с тягачами от семи ведущих европейских производителей испытали в рамках программы автономного движения в колонне - European Truck Platooning Challenge
Програма автономного руху магістральних автопоїздів у колоні — European Truck Platooning Challenge отримала новий виток розвитку. Завдяки проекту ENSEMBLE, співфінансованому ЄС, вдалося реально продемонструвати мультибрендове випробування машин.
Тестові заїзди відбулися поблизу Барселони 23 вересня – сідельні тягачі марок DAF, IVECO, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania і Volvo з напівпричепами проїхали в одній колоні. Перший автопоїзд йшов під керуванням водія – а шість слідували за ним — рухалися самостійно без втручання людини.
Нагадаємо, що сімка провідних європейських виробників вантажівок важкого класу почала роботу над програмою European Truck Platooning Challenge ще в червні 2018 року. Кожен з учасників самостійно проводив дорожні випробування безпілотного керування в колонах. І ось тепер всі вони об’єдналися, щоб показати одне готове рішення.
В основі реалізації програми Platooning лежить спеціально розроблений протокол зв’язку V2V (від транспортного засобу до транспортного засобу), який підтримує правильну поведінку і реакцію кожної з вантажівок в колоні для кожного можливого варіанту трафіку.
“Таким чином, ця технологія є значним кроком вперед до повністю підключеного автоматизованого водіння. Це сприяє підвищенню безпеки дорожнього руху, економії палива та підвищенню ефективності логістики”, — говорить Маріка Годемакер, координатор проекту ENSEMBLE.
На презентації проекту ENSEMBLE, яка проходила в готелі Fira Congress Barcelona, учасники побачили пряму трансляцію заїздів семи автопоїздів в режимі Platooning на іспанських шосе.