В Україні зростає попит на вантажівки, що заповнили нішу мінських моделей
Після виходу з нашого ринку вантажівок білоруського виробництва їхнє місце активно посіли машини китайської марки Dongfeng. І тому наочним прикладом може бути підвищений попит на продукцію вітчизняного Заводу спецтехніки «Техкомплект», виготовлену саме на шасі цього азіатського бренду.
Так, нещодавно підприємство випустило два самоскиди сімейства «Кошмановець», які отримали особливо ємні (14 м куб.) кузови трибічного розвантаження, а також вантажопідйомність до 8 т.
В їх основу поклали шасі Dongfeng LD41, розраховане на повну масу до 15 т, з турбодизелем Cummins (5,9 л) потужністю 180 к. с. та 8-ступеневою КП Shaanxi Fast Gear. Автомобілі реалізовані разом із дилером – компанією «Техноторг».
А інше середньотоннене шасі – Dongfeng CA91, повною масою 7700 кг і 156-сильним турбодизеелм Сummins, – лягло в основу партії вакуумних машин, оснащених 5-кубовою цистерною. Ці автомобілі виготовлені на замовлення ужгородської філії «Пасажирської компанії» АТ «Укрзалізниця».
Завершує цей солідний перелік великовантажна техніка – два самоскиди-зерновози сімейства AGRiLine, обладнані 30-кубовими кузовами на 20 т. Вони були побудовані на шасі Dongfeng DFH 3330 A80 (6х4), яке розраховане на повну масу 35 т та укомплектоване 12-ступеневою КП Shaanxi Fast Gear. Постачальник шасі – компанія “Голекс”, офіційний імпортер Dongfeng Trucks.