В Україні відшукали рідкісну Lada Samara з дизелем Peugeot
Ось така звичайна з вигляду вишнева «дев’ятка» на перевірку виявилася доволі рідкісним екземпляром Lada Samara GLX Diesel, яку поставляли на експорт в 1995 – 1997 рр. Машину виявили нещодавно в Україні, причому на вітчизняній реєстрації вона вже майже 20 років.
Родзинкою автомобіля є дизельний агрегат Peugeot TUD5 робочим об’ємом 1,5 л і потужністю 58 к.с., який встановлювали на такі відомі малолітражки як Peugeot 106 і Citroen Saxo. На ВАЗ-2109 цей мотор стоїть з оригінальним кріпленням і навіскою.
Дизельна «дев’ятка» відрізняється економічністю, адже витрачає на 100 км лише 5 – 6 л соляри.
А щодо зовнішніх відмінностей Lada Samara GLX Diesel, то спочатку ця машина мала аеродинамічний обвіс: інший бампер, накладки на пороги і колісні арки, спойлер на кришці багажника. Також машина мала іншу решітку радіатора.
На жаль, на представленій машині цього вже немає – хіба що залишилися накладки на порогах і рідний шильдик 1500 на кормі. Ба більше, у машини вже пізні, довгі, крила і нерідна решітка радіатора.
Ще кілька цікавих деталей, характерних тільки для Lada Samara GLX Diesel – це індикатор свічок накалювання, розташований на приладовій панелі, а також кришка заливної горловини з написом Diesel – щоб не переплутати з бензином. Якщо заглянути під капот, то крім самого мотора TUD5 увагу привертає нестандартний радіатор.