У Китаї побудували 750-тонний автокран для обслуговування вітропарків
Провідний китайський виробник дорожньо-будівельної техніки — XCMG виготовив надпотужний 750-тонний автокран XCA750, який займе проміжне місце між гігантами XCA1600, XCA1200 і молодшим братом QAY650A. Новий автокран було спеціально розроблений для капітального ремонту вітрових турбін потужністю від 1,5 до 2,5 МВт і висотою до 120 м. І вже в середині червня перша така машина була успішно доставлена замовнику – компанії Shanghai Yuchuang Heavy Equipment Installation Co., Ltd.
Тільки уявіть, що до кінця 2019 року в Китаї було встановлено близько 150 тисяч вітрогенераторних установок на суші, а тому для їх обслуговування потрібно чимало спецтехніки.
Які ж переваги автокрана XCA750? Передусім, він володіє найбільшою висотою підйому вантажу у своєму класі. Машина оснащується 7-секційною U-подібною основною стрілою, здатною доставляти 107 т вантажу на висоту 95 м і 62 т на висоту 115 м.
Всюдихідний автокран XCA750 також оснащений першою у світі самоскладальною вітроенергетичною стрілою Xugong, яка може перевозити всі робочі стріли між майданчиками у вітропарку. В результаті автокран із робочого стану в похідне може перейти без допоміжних транспортних засобів. А стосовно самої вітрової стріли, то її можна скласти за 25 хвилин, що значно скорочує час переходу між майданчиками.
Добиратися автокранам у китайські вітропарки часто доводиться ґрунтовими дорогами, періодично розмитим дощами — і тут на виручку прийде всюдихідне шасі нової моделі XCA750, в якому шість осей із восьми є тяговими. У підсумку автокран, маса якого перевищує 90 т, може долати підйоми крутизною до 30%.
Про силові агрегати новинки не повідомляється. Зазначимо, що на «молодшій», 650-тонній моделі автокрана встановлено два турбодизелі Mercedes-Benz: OM 906LA потужністю 279 к. с. і 655-сильний OM502LA.