На одній із столичних вулиць було помічено досить рідкісний на сьогоднішній день люксовий седан Opel Senator. Це модель другого покоління, що випускалася з 1987 до 1993 року. Машина побудована на платформі Opel Omega, але має подовжений кузов – 4845 мм (+155 мм). Подібність із «омегою» наочно простежується за формою дверей.
У даному випадку кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати автомобіль у багатому виконанні CD. Тут встановлено регульовану підвіску з електронним керуванням ERC, вперше на європейському масовому автомобілі. Крім того, машина отримала сидіння з підігрівом, включаючи задні, вставки з натурального горіха на передній панелі, борт-комп’ютер та круїз-контроль.
Відзначимо, що всі автомобілі Senator комплектувалися підсилювачем керма ZF-Servotronic, за аналогією з BMW 7-ї серії, а як опція ще й LCD щитком приладів. На машині також встановлювалася передова передня вісь, яка у разі лобового зіткнення зміщувалася назад, ефективно поглинаючи енергію удару.
Представлений на фото Opel Senator оснащено 6-циліндровим 3,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 177 к. с. (230 Нм). Він міг агрегатуватися як із 5-ступеневою механічною коробкою передач, так й з 4-швидкісним автоматом Aisin-Warner. Останній мав три режими роботи на вибір: Sport, Economy та «зимовий» Winter.
Максимальна швидкість автомобіля з “механікою” становить 225 км/год, а з АКП – 215 км/год. Розгін від 0 до «сотні» займає 9,3 с та 10,3 с відповідно. З автоматичною коробкою передач машина економічніша: витрата пального в комбінованому режимі на 100 км складає 9,0 л проти 9,6 л. Усього за 6,5 років було виготовлено 69 943 автомобіля Opel Senator другого й, на жаль, останнього покоління.