Рівно 20 років тому, у березні 2003 року, на Женевському автосалоні дебютував оригінальний за конструкцією кабріолет Citroen C3 Pluriel. Створений на базі моделі C3 першого покоління він відрізнявся кузовом, що трансформувався, що і було закладено в його назві – Pluriel (з фр. «Множина»).
Машина мала зсувний матер’яний дах і при цьому знімні бічні стійки. Це дозволяло їй бути або хетчбеком з великим зсувним люком, або повноцінним кабріолетом. Більше того, склавши задні сидіння, машина перетворювалася на пікап з відкидною кришкою багажника.
Citroen C3 Pluriel був на 84 мм довшим (3939 мм) і на 30 мм ширшим (1700 мм) звичайного хетчбека С3. Сьогодні в Україні такі кабріолети зрідка трапляються на дорогах. Один із них – 2003 року випуску, із 1,6-літровим бензиновим двигуном у 109 л. с. – кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати у центрі Києва.
З цим двигуном автоматична коробка передач пропонувалася вже в стандарті. Зазначимо, що C3 Pluriel оснащувався як бензиновими (1,4 та 1,6 л), так і дизельними (1,4 л) агрегатами, потужністю від 73 до 110 л. с. З першими автомобіль мав середню витрату палива 6,0 – 7,2 л, а з другою 4,4 – 4,5 л на 100 км.
Citroen C3 Pluriel одразу після дебюту в Женеві став «Кабріолетом року». Проте машина, як то кажуть, не пішла. Зокрема, нарікання викликала погана герметизація м’якого даху. І не випадково на поміченому в Києві примірнику матер’яний дах замінили на жорсткий, з болтовим кріпленням.
Десять років тому C3 Pluriel навіть потрапив в антирейтинг Top Gear 2013 як один із найгірших автомобілів за останні 13 років. Проте як би там не було, з травня 2003-го по червень 2010 року на заводі в Іспанії (кабріолет випускався тільки тут) було виготовлено 109 682 екземпляри цього оригінального та стильного автомобіля.