На одній столичній вулиці вже не перший рік стоїть цікавий автомобіль Toyota Celica. Це модель четвертого покоління (Т160), що випускалася з 1985 до 1989 року. Вона відрізнялася від попередниці абсолютно новим, більш обтічним кузовом. Стильний, збалансований дизайн зробив автомобіль 100-відсотково впізнаваним.
На машині з’явилися нові дволітрові двигуни, а ведучими стали вже передні колеса, а не задні. В 1986 році з’являється повнопривідна версія GT Four, яка комплектується турбованим агрегатом потужністю 193 к. с. Ця машина одразу завоювала популярність на ралі.
Що ж до екземпляра, сфотографованого кореспондентом «Автоцентру» днями у Києві, то він несе на кормі шильдик ST. А це означає, що під його капотом встановлений найскромніший із моторів для даної моделі – 1,6-літровий 8-клапанний, потужністю 87 л. с. (136 Нм). З ним автомобіль набирає 100 км/год за 12,4 секунди і розганяється до максимальної швидкості 175 км/год.
У нашому випадку Toyota Celica представлена з тридверним кузовом ліфтбек, хоча машина випускалася ще як дводверне купе. Більш того, на базі купе виготовлялися і кабріолети, причому переобладнанням займалася компанія ASC зі США, як і у випадку з моделлю третьої генерації.