Автомобілі Renault 21, що випускалися у 1986 – 1994 рр., сьогодні нечасто трапляються на українських дорогах. Переважно це машини з кузовом седан, менше – 7-місні універсали Nevada, з подовженою колісною базою.
А ось днями кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати у Києві ще більш рідкісну у нас машину – у вигляді 5-дверного ліфтбека. Такі автомобілі з’явилися тільки в 1989 році, коли модель зазнала рестайлінгу в дусі старшого побратима Renault 25.
Цікаво, що ліфтбеки стали дуже популярними у себе на батьківщині, у Франції. Ці автомобілі були на 7 см коротші за седани і мали трансформований багажний відсік, який при складених задніх сидіннях збільшувався з 420 до 1290 л. У седана багажник мав фіксований об’єм – 490 л.
Зазначимо, що в 1989 році лінійка моторів для Renault 21 поповнилася новим 2,0-літровим силовим агрегатом з упорскуванням палива і трьома клапанами на циліндр. Він розвивав 140 к. с., розганяв автомобіль від 0 до 100 км/год за 9,2 с і забезпечував максимальну швидкість 210 км/год. Однак найпотужнішим, вважався турбований агрегат 2,0 л, в 175 к. с., що встановлювався виключно на седани.
Що ж до машин з кузовом ліфтбек, то вони комплектувалися також бензиновими двигунами в 1,7 л – карбюраторним або інжекторним – в 76 і 95 к. с. відповідно, а також мотором 2,0/2,2 л з упорскуванням – 120/110 к. с. Були й два дизелі на вибір: 1,9 л і 2,1 л, потужністю 65 к. с. та 74 к. с. відповідно. Останній був ще й у турбованому виконанні – на 88 к. с. (він також пропонувався ще й на Jeep Cherokee з 1984 року).
Коробка передач встановлювалася механічна 5-ступенева, а з 1989 року був доступний ще й 4-швидкісний “автомат”. За весь час було вироблено 2 096 000 автомобілів Renault 21 в різних виконаннях. Їм на зміну прийшла досконаліша модель Laguna.