Сьогодні, 16 грудня в Києві перед будівлею мерії відбулася презентація п’яти низькопідлогових автобусів зарубіжного виробництва. Ці машини надав приватний перевізник із південного регіону. Загалом до січня на столичні маршрути № 191, 417 і 573 планується запустити 29 подібних автобусів, які замінять маршрутки “Рута” і “Богдан”, що відслужили своє.
Як зазначив заступник голови КМДА Костянтин Усов, всі ці прибулі автобуси задовольняють новим стандартам, які пред’являють до столичних перевізників. Тут не буде «музичного і світлового забруднення», з’являться камери спостереження зовні і всередині, а також система підрахунку пасажирів.
Все б добре, тільки от представлені автобуси теж вже далеко не нові. Так, два яскраво-червоних низькопідлоговики маловідомої у нас австрійської марки Graf & Stift, колишньої дочірньої компанії MAN, являють собою машини Lion’s City NL273LPG, що працюють на скрапленому газі і випущені в 2009 році.
Поруч стояли приблизно такі ж, але зеленого кольору машини. Це теж MAN, тільки вже модель NL243CNG, тобто на стислому газі. Ці екземпляри були випущені в 2006 році на заводі вже неіснуючої німецької компанії Opel, яка активно співпрацювала свого часу з MAN.
І нарешті, справжнім ексклюзивом для киян стане 12-метрова машина французького виробника Heuliez — модель GX 317 GNV, виготовлена ні багато ні мало 16 років тому. Вона побудована на шасі Irisbus і оснащена двигуном IVECO на природному газі.
За словами заступника градоначальника, загалом у 2022 році під нові конкурси до Києва мають намір залучити з регіонів сотні таких або навіть кращих машин, стандарту Євро 5 і пасажиромісткістю від 60 осіб.