X

У Європі стартує продаж нової вантажівки FUSO Canter

Компания Daimler Trucks объявила о выходе на европейский рынок новой малотоннажной модели грузовика FUSO Canter

У серпні в Європі починається продаж істотно оновленої малотоннажної вантажівки FUSO Canter.

Зазначимо, що Canter – це міжнародний хіт продажу у своєму класі. А також лідер за радіусом розвороту, вантажопідйомністю та універсальністю застосування. Із 1963 року виготовлено понад 4,5 млн автомобілів усіх поколінь.

Зовні нову машину легко впізнати за видозміненою носовою частиною, в корпоративному стилі Fuso Black Belt (“Чорний пояс”), зокрема за іншими фарами. За доплату вони можуть бути світлодіодними, що підвищує їх ефективність на 30%.

Як і попередник, Canter пропонують у п’яти вагових класах (повною масою від 3,5 до 8,55 т) та з шістьма варіантами колісної бази (від 2500 до 4750 мм). Турбодизель доступний в трьох версіях за потужністю (від 130 до 175 к.с.).

Кабіни можуть бути трьох типів: стандартна (шириною 1,7 м), комфортна (шириною 2,0 м) та дворядна (також шириною 2,0 м).

Першим на європейський ринок вийде 3,5-тонний Center зі стандартною кабіною та новим варіантом колісної бази – 3400 мм. Із новою, компактнішою випускною системою машина відповідає останнім європейським екологічним стандартам Євро 6 – Step E.

Окремо хочеться відзначити підвищений рівень активної безпеки. Модель вперше отримала систему Sideguard Assist ® , яка допомагає усунути сліпі зони з боку пасажирського сидіння. Під час повороту праворуч або увімкнення відповідного сигналу повороту радари сканують простір праворуч від кабіни. У разі загрози зіткнення водієві подаються відповідні звукові та світлові сигнали.

Крім того, новий галоп, як і попередник, обладнано системою екстреного гальмування Advanced Emergency Braking System (AEBS), системою стабілізації ESP та системою стеження за рухом на заданій смузі Lane Departure Warning System (LDWS).

Читайте також:
Електричним вантажівкам FUSO eCanter знайшли нове застосування

Зазначимо, що виробництво нової моделі Canter почнеться на європейському підприємстві FUSO, в місті Трамагале (Португалія) вже в грудні 2021 року.