В Європі запустять автобуси на паливних елементах Toyota Mirai
Португальський виробник CaetanoBus презентував на виставці Busworld Europe 2019 у Брюсселі низькопідлоговий автобус H2.City Gold. Він працює на водневих паливних елементах, що застосовуються в серійному водневому легковику Toyota Mirai. Водневий автобус вже зовсім скоро піде в маси – компанія Abellio з Лондона в 2020 році отримає 34 таких машини.
CaetanoBus H2.City Gold випускатимуть у двох варіантах довжини – на 10,7 і 12 м, з лівим і правим розташуванням керма. Водневі баки для оптимізації внутрішнього простору розташовані на даху. Запасу водню вистачає на пробіг до 400 км. На дозаправку необхідно лише 9 хвилин.
Установка Fuel Cell від Toyota Mirai має потужність 60 кВт і працює в парі з електромотором Siemens номінальною потужністю 180 кВт. В автобусі також є невелика акумуляторна батарея LTO. Встановлюються мости марки ZF.
CaetanoBus H2.City Gold став першим європейським автобусом із водневими елементами Toyota. До речі, з цією японською компанією португальський виробник співпрацює доволі давно – його автобуси малого класу Optimo виробляють на шасі Toyota Coaster.