В аеропорту Бориспіль презентували перонний автобус з камерами замість дзеркал
Новий перонний автобус МАЗ 271 вийшов стильним: стрункий силует у формі заточеного олівця, широка кабіна з панорамним склінням і двері з обох бортів. Ззаду впадають в око світлодіодні фари, а спереду немає дзеркал заднього виду – замість них використовуються екран і відеокамери, повідомляє прес-служба Мінського автозаводу.
Новинка пішла далеко вперед від свого попередника – МАЗ 171. Ба більше, нічого схожого на Мінському автозаводі раніше не створювали.
Новий шаттл вийшов величезним: довжина – 14,48 метра, ширина – 3,19, а висота – 3,25. У салоні вміщається до 112 осіб. Всередину можна потрапити через двостулкові двері – по три з кожного боку. При посадці спрацьовує система кнілінгу, і підлога нахиляється. Для людей в інвалідному візку передбачено трап. Посадка і висадка пасажирів відбувається швидко, тож на вулиці ніхто не товпиться.
Важлива деталь: Вихлопна труба виведена на обидві сторони автобуса, але під час відкриття дверей труба з цього боку блокується. Тим самим вихлопні гази виходять через трубу з протилежного боку, що дає змогу пасажирам дихати чистим повітрям.
Сидінь для пасажирів небагато – лише 14. За бажання на заводі можуть поставити додаткові ряди, хоча зараз аеропорти віддають перевагу стоячим місцям. У салоні багато світла за рахунок великих вікон, а ввечері вмикається світлодіодне підсвічування. “Погода” також під контролем: потужний кондиціонер охолодить салон в спеку і зігріє в мороз. Для суворої погоди є опалювачі.
Автобус оснащений двигуном Daimler класу Євро-5 на 238 «коней», який йде в парі з автоматичною коробкою передач Allison. Моторний відсік суміщений з кабіною водія, а привід йде на передні колеса. А ще під час розробки шатла широко використовували склопластик. З нього виконано чимало елементів.
Новинка представлена в аеропорту Борисполя за участю генерального директора ВАТ МАЗ Валерія Іванковича та голови Міжнародного аеропорту “Бориспіль” Павла Рябікіна.
У найближчі півроку сюди поставлять ще п’ять одиниць МАЗ 271. А наприкінці минулого року МАЗ поставив до Києва п’ять міських автобусів МАЗ 203. Загалом український ринок став другим за величиною для Мінського автозаводу. З 2005 року Мінський автозавод поставив до нас в країну 1500 одиниць пасажирської техніки. Щорічно регіони України закуповують близько 250 автобусів МАЗ.