X

Унікальні Ford зберуться на фестивалі в Великій Британії

Одним из главных героев самого крупного фан-фестиваля станет титулованный Ford Sierra RS500 Cosworth, отмечающий в этом году свое 30-летие.

Один із найяскравіших спортивних автомобілів марки Ford 80-х років минулого століття відзначить свій ювілей на фестивалі.

В онлайн-голосуванні, проведеному серед численних фанів Ford, модель Sierra RS500 Cosworth обійшла свого спадкоємця Escort RS Cosworth і удостоїлася титулу Ultimate Cosworth.

До речі, модель Escort також відзначає цього року 25-ту річницю свого дебюту. На фестивалі Ford Fair у Сільверстоуні, який відкриється 6 серпня, буде представлена спеціальна експозиція, присвячена двом ювілярам.

Модель Sierra RS500 було розроблено з урахуванням вимог FIA з омологації спортивних машин. Це дало змогу вивести гоночні боліди Ford Sierra на траси престижних кільцевих чемпіонатів WTСС, EТСС і BTCC. Зокрема, у Великій Британії за кермом Sierra виступали такі гонщики, як Енді Роуз, Стів Сопер і Тім Гарві.

У 1987 році RS500 став переможцем WTCC у командному заліку, а в 1988-му виграв німецький чемпіонат DTM. Через рік скарбничку нагород Sierra RS500 Cosworth повнили австралійці Дік Джонсон, Джон Боуі та Колін Бонд. Вони виграли «домашній» кільцевий чемпіонат, посівши перше, друге і третє місця в турнірній таблиці. Аналогічним був фінал австралійського чемпіонату і  1989 року з одним тільки винятком, – цього разу третє місце посів Пітер Брок.

Дуету Дік Джонсон і Джон Боуї на вогненно-червоних Ford Sierra RS500 Cosworth не було рівних в австралійському кузовному чемпіонаті.

Відповідно до вимог омологації «цивільний» Sierra RS500 Cosworth було складено тиражем 500 екземплярів. 75% з них мали чорний колір кузова, а решта або  білий (56 шт.), або  синій (52 шт.) кольору. Фінальне складання машин здійснювалося на підприємстві Aston Martin Tickford.

Основними відмінностями Sierra RS500 від інших тридверних версій Cosworth був передусім потужніший двигун із нагнітачем Garrett T04.

Модернізація передбачала наявність ефективніших і продуктивніших інтеркулера і паливного насоса, поліпшених систем охолодження і вихлопної системи, встановлення нового заднього стабілізатора.

Зовні версію RS500 можна впізнати за іншим дизайном «двоярусного» антикрила, фірмовій символіці RS500 на крилах і багажнику, іншому передньому бамперу з додатковим спойлером і повітрозабірниками замість протитуманних фар, для кращого охолодження гальм.

Крім різних версій Cosworth на фестивалі в Сільверстоуні цього року будуть представлені і інші «ювіляри». Наприклад, своє 15-річчя відзначать Focus RS, Mondeo ST220 і Focus ST170. А загалом на фестивалі Ford Fair очікується понад 4 тисяч автомобілів Ford.