Тягач Scania 420R Super переміг у порівняльних випробуваннях на економічність
У рамках виставки комерційних автомобілів NUFAM, яка днями відбулася у Карлсруе, відбулася церемонія нагородження переможця конкурсу European Truck Challenge. Він організований німецьким профільним виданням Truck and Trailer Welt і включає порівняльні тест-драйви магістральних тягачів на економічність, які проводять незалежні журналісти. Цього року для участі було запрошено всіх провідних виробників вантажівок даного класу в Європі. У результаті на випробування вийшли машини трьох марок – DAF, Mercedes-Benz та Scania, потужністю до 450 к. с. Середня повна маса автопоїзда становила 33,6 т.
Переможцем стала Scania – з моделлю 420R, оснащена двигуном нового сімейства Super. Якщо за потужністю (420 к. с.) він поступався моторам обох конкурентів, то за максимальним крутним моментом (2300 Нм), навпаки, перевершував. У парі з нещодавно оновленою системою предикативного круїз-контролю, яка підлаштовує роботу силового агрегату під топографію місцевості за допомогою GPS та цифрових карт, і було досягнуто найкращого результату з витрат палива. Шведська машина виявилася на 4,9% економічнішою за тягач, який посів друге місце. Враховуючи середньостатистичний щорічний пробіг магістрального автопоїзда 150 тис. км, Scania R420 заощадить своєму власнику близько 3000 євро на рік.