X

Цілий завод для однієї Tesla або геніальне рішення Ілона Маска

Нехватка производственных мощностей, как мы уже поняли, ведет к открытию нового завода. Именно так Илон Маск привык решать свои вопросы. Не расширением, не оптимизацией, а именно новым заводом.

Що ж, ні для кого не секрет, що геніальності Ілона Маска, який є засновником компанії Tesla, можна тільки позаздрити. Технології, які використовує цей автовиробник у сукупності з рішучістю керівника зуміли буквально захопити світ за лічені роки. Зовсім недавно компанія показала свій божевільний пікап, який, як ніщо інше, засвідчує, що Маск справді любить ризикувати і, дідько забирай, у нього це чудово виходить.

До чого це все? А ви тільки подивіться на останню дію Ілона в Twitter. Маск створює опитування, в якому він збирає думку людей про відкриття четвертого заводу Gigafactory в Техасі. У чому підступ? А от у чому – рішення, найімовірніше, вже прийнято, але СЕО Tesla створює можливість для всіх своїх шанувальників і фанатів марки бути причетними до цього. Що далі? Всі ми знаємо, що попит на пікап Cybertruck перевершив всі очікування, і у автовиробника просто не вистачає потужностей для його виробництва. Так, безумовно, нова фабрика потрібна, але чому саме в Техасі? Що ж, всьому є своє пояснення. Техас – один із найбільш сприятливих штатів для продажу пікапів. О так, тут їх люблять як ніде у світі. Але! Більша частина негативних відгуків в перші дні після дебюту Cybertruck припадає саме на Техас. Так до чого тоді це все? Відповідь проста: Ілон Маск знає, що люди схильні ставиться лояльніше до того, що виробляють на їхній батьківщині.

Читайте також:
Що думає Ілон Маск про новий електромобіль Ford

Змусити таким чином народ Техасу  полюбити Cybertruck. І це при тому, що вони вже обожнюють пікапи – хіба це не геніально? Гаразд, спробуймо без теорій. Компанія справді вкрай потребує ще одного заводу для виробництва свого пікапа, вантажівки Semi і божевільного Tesla Roadster, а останні скачки акцій і зростання прибутку компанії свідчить лише про одне – Ілону терміново потрібно витрачати гроші. Переобладнання підприємства у Фрімонті обійдеться теж доволі дорого, а відповідно для Tesla найлогічнішим є відкриття ще одного заводу. Враховуючи їхній досвід із заводом Gigafactory 3 в Китаї, що обігнав всі можливі терміни і почав виробляти машини задовго до заплановано  часу, Маск може зважитися на такий крок.