Таксі Uber в Україні: вимоги до водіїв та авто, рейтинги користувачів
Міжнародний сервіс Uber розпочав свою роботу в Україні 30 червня.
Нагадаємо, що це безкоштовний мобільний додаток, за допомогою якого можна викликати таксі, побачити рейтинг водія і пасажира, відстежувати приїзд машини до місця замовлення, а головне – вперше у нашій країні оплатити поїздку на таксі шляхом безготівкового розрахунку за допомогою банківської картки. Поки що сервіс працює в тестовому режимі і тільки в Києві, але згодом, як обіцяють представники цієї американської компанії в Україні, – його запустять і в інших містах-мільйонниках нашої країни.
Відмітна особливість нового сервісу – його водії не професійні таксисти, а звичайні автомобілісти, які у зручний для себе час (поза основним видом діяльності) хочуть додатково підзаробити.
Водночас не всі охочі зможуть таксувати – Uber висунув вимоги до тих, хто хоче співпрацювати з компанією. Так, водієм може бути тільки громадянин України віком не молодший за 21 рік, із мінімальним водійським стажем – 3 роки, відсутністю судимості, а також той, хто має ліцензію на перевезення. У перші 30 днів водії зможуть їздити без довідки про несудимість (до 21 дня) і ліцензії, але якщо ці документи не буде надано протягом місяця – аккаунт водія в Uber буде заблоковано.
Ще одна «фішка» Uber – після кожної поїздки пасажир і водій оцінюють одне одного за п’ятибальною шкалою. «Наявність фідбек – один із принципів роботи системи, – наголошує менеджер з комунікацій компанії Євгенія Шипова. Тому, водії борються за свої 5 зірок, оскільки через низькі оцінки їх можуть відключити від системи.
«Це не просто якісь зірочки і циферки – це справді рейтинг водія і якщо він падає, то з ним треба попрацювати. Наприклад, в Мінську, якщо у водія оцінка нижча за позначку 4,6, то з ним перший час працюють, але якщо його рейтинг не поліпшується – такого водія відключають від системи», – розповіла Євгенія Шипова.
За її словами, представники сервісу обов’язково інструктують водіїв, які вперше підключаються до сервісу про те, що вони мають бути максимально ввічливими та толерантними. Зокрема, цікавитися, як почувається пасажир: чи не холодно йому, а може, спекотно, чи подобається музика і не докучати своїми проблемами.