
СТО «Майстер Сервіс» – фіналіст конкурсу «Краща СТО»
? Ваші станції технічного обслуговування доволі відомі в Харкові. А з чого все починалося?
Компанія «Майстер Сервіс» з’явилася наприкінці 90-х років. У нас була авторозборка, продавали б/в і нові запчастини. З часом ми зрозуміли, що у нас є все необхідне, щоб надавати послуги з ремонту та обслуговуванню автомобілів. Так відкрилася перша СТО на вул. Академіка Павлова. Коли ми вирішили збільшити виробничу площу і розширити спектр пропонованих послуг, переїхали на вул. Біологічну, де і зараз розміщений автосервіс із ремонту кермових механізмів, амортизаторів, двигунів, а також магазин із продажу автозапчастин. Але головної мети не було досягнуто. Ми хотіли підняти рівень обслуговування до європейського. І нам це вдалося! У жовтні 2015 року ми відкрили сучасний універсальний автосервіс на пр. Гагаріна, 39а. Тут кожен автовласник отримає гідний сервіс за українськими цінами.
? Розкажіть коротко про вашу сучасну станцію технічного обслуговування.
У нас все круто! Автосервіс легко знайти – він розташований в історичному центрі міста, на перехресті двох жвавих вулиць. Тут найсучасніше обладнання і послуги. Наприклад, 3D-стенд для регулювання розвалу-сходження, наномийка. На території є кафе, автостоянка, зона відпочинку з TV та Wi-Fi. Спектр послуг широкий: від заміни масла до капремонту двигуна легкових автомобілів, позашляховиків, кросоверів і мінівенів.
? А як оснащена ваша СТО і як ви “вирощуєте” своїх автомеханіків?
На нашому автосервісі ми використовуємо нове обладнання, яке вже зарекомендувало себе на ринку. У нас є стенд 3D розвал-сходження Hunter. Він дає змогу перевірити кути встановлення коліс лише за 90 секунд. Вібростенд Maha служить для перевірки амортизаторів і ходової частини автомобілів. Для тестування електрообладнання використовуємо діагностичні сканери Bosch, Launch, Toyota, VAG COM.
Наш автосервіс має підйомниками, призначеними для обслуговування як легкових авто, так і мікроавтобусів і великих позашляховиків вагою до 5 тонн.
Що стосується професіоналізму майстрів, то весь робочий персонал має технічну освіту і досвід роботи щонайменше 5 років. Для підвищення кваліфікації ми систематично проводимо технічні семінари. У нас також є невеличкі і щомісячні збори, на яких ми обговорюємо досягнення і недоліки, потреби клієнтів, способи підвищення якості сервісу.
? Нині обслуговувати і ремонтувати машини для багатьох їхніх власників дуже дорого. Як ви утримуєте своїх клієнтів і приваблюєте нових?
Наша концепція – обслуговування на рівні офіційного сервісу за розумні гроші. Клієнт автосервісу «Майстер Сервіс» завжди отримує гарантію на виконану роботу і куплену запчастину, а також додаткові рекомендації при подальшому зверненні. Для постійних клієнтів діє система накопичувальних знижок і бонусна програма. Ми проводимо партнерські і сезонні акції, які дають змогу автовласникам отримати необхідний комплекс послуг за вигідними цінами.
? Під час створення графіка роботи вашої СТО чи враховувалися побажання клієнтів?
Завдання персоналу – компроміс між ефективним завантаженням ремзони автосервісу і побажаннями наших клієнтів. Один із постів автосервісу виділено під експрес-послуги: проведення ТО, заміна гальмівних дисків і гальмівних колодок, заміна мастила, діагностика систем автомобіля. Завдяки такому виду сервісу нам вдалося уникнути черги. Крім того, за необхідності наш клієнт може залишити несправний і забрати відремонтований автомобіль до початку або після закінчення робочого дня.
? Чому ви вирішили взяти участь у конкурсі «Краща СТО»?
У прагненні організувати якісний і доступний комплекс послуг ми хочемо отримати оцінку головних експертів – наших клієнтів і розуміти, що нам варто поліпшити, щоб заслужити звання «Краща СТО» і підтримувати цей статус в подальшому!