Компания Solaris разработала набор решений, повышающих безопасность пассажиров и водителей во время пандемии СOVID-19. Немаловажно, что они могут применяться как на новых автобусах, так и на тех, которые уже работают несколько лет
Відзначимо, що польський виробник Solaris за весь час виготовив і поставив понад 19 000 транспортних засобів клієнтам у 32 країнах і 750 містах. Щоб зробити поїздку в автобусах безпечнішою і комфортнішою навіть під час пандемії COVID-19 управління розвитку Solaris розробило і впровадило нові рішення, метою яких є мінімізація ризику зараження пасажирів і водіїв.
Починаючи з входу в автобус, Solaris пропонує такі рішення:
• Відчинення та зачинення дверей для пасажирів без допомоги рук — це зручне рішення, основане на використанні датчиків наскрізного променя, що фіксує людей, які хочуть або сісти в автобус, або вийти з нього. Водій отримує відповідний сигнал і дає команду з приладової панелі на відкриття або закриття дверей. Таким чином двері активуються автоматично — пасажирам немає потреби натискати кнопку зупинки.
• Дезінфікувальні засоби — це дозатори бактеріоцидним спреєм для рук, які прикріплюються до поручнів усередині автобуса. Після заправки дезінфектор може виконати 3000 операцій, при цьому він простий в обігу і споживає мало енергії. В одному транспортному засобі може бути встановлено кілька таких пристроїв, залежно від внутрішнього компонування.
• Intercom — безконтактна система голосового зв’язку, яка дає змогу звести до мінімуму прямий контакт між водієм і пасажирами. Завдяки цій системі можна дотримуватися правил соціального дистанціювання навіть під час спілкування з водієм.
• Система підрахунку пасажирів — під час епідемії в багатьох країнах оператори були змушені обмежити кількість пасажирів у громадському транспорті. Щоб інформувати їх та водіїв про кількість людей на борту автобуса і про те, скільки ще пасажирів може сісти в нього, перевізник може обрати пристрій для підрахунку пасажирів.
Система розташована поруч із дверима автобуса і автоматично збирає дані про кількість пасажирів, реєструючи кожен вхід і вихід з автобуса. Інформація про поточну кількість пасажирів може відображатися як на приладовій панелі в кабіні водія, так і на зовнішньому або внутрішньому дисплеї.
• Замкнені кабіни водія. З урахуванням щоденної праці водіїв Solaris розробив версію із закритою кабіною для забезпечення комфортних і безпечних умов праці. Кабіни надають водіям окремі системи кондиціонування та вентиляції; ці пристрої зводять до мінімуму можливість циркуляції повітря в салоні. Водій може мати окремий вхід/вихід, який дає змогу мінімізувати прямий контакт із пасажирами.
«Усі запропоновані нами рішення вже відпрацьовані і протестовані в реальних міських умовах. Звісно, оскільки існує безліч різних моделей наших автобусів, кожен запит наших клієнтів буде проаналізовано індивідуально з точки зору технічних можливостей. Сервіс-менеджер по роботі з клієнтами надасть всю необхідну інформацію», — заявляє Petros Spinaris, генеральний директор, що відповідає за продаж, маркетинг і обслуговування клієнтів компанії Solaris.
Крім вищезазначених рішень, Solaris також розробив докладні рекомендації для своїх клієнтів, стосовно використання та технічного обслуговування вентиляції та кондиціонування повітря в автобусах. Це стосується, зокрема, частоти і режиму миття та дезінфекції кондиціонера або заміни фільтрів і їхніх типів. Завдяки цим інструкціям можна підвищити безпеку пасажирів і звести до мінімуму ризик поширення коронавірусної інфекцій COVID-19 в автобусах.