X

Скільки втратили пасажирські перевізники в період пандемії: перший звіт IRU

Международный союз автомобильного транспорта (IRU) опубликовал первый отчет о воздействии COVID-19, который показывает, насколько серьезной оказалась пандемия для пассажирских перевозчиков

Звіт IRU засвідчує, що найболючіше коронавірус вдарив по пасажирських перевезеннях у туристичному сегменті — очікується, що цього року європейські автобусні оператори не дорахуються 82% своїх доходів. А стосовно всього європейського сектору пасажирських перевезень, то тут показник зниження доходів за підсумками 2020 року очікується на рівні 57%.

Найбільше постраждали Болгарія, Іспанія, Швеція і Велика Британія. IRU заявляє, що урядам необхідно вживати дієвих заходів, щоб врятувати сектор, оскільки більш широке використання колективного пасажирського транспорту має важливе значення для досягнення цілей Європейського зеленого курсу (European Green Deal ) і прискорення відновлення економіки після пандемії. Фінансова підтримка життєво важлива для запобігання краху сектора пасажирських перевезень.

Залежно від країни в Європі вплив COVID-19 на галузь різниться. Так, у Великій Британії це мінус 73% обсягу перевезень, у Німеччині — 53%, Франції — 59%, Іспанії — 90%, Бельгії — 40%, Болгарії — 92%. Повідомляється, що в Нідерландах втрати обороту можуть досягати 90% для окремих компаній, але в цілому за даними IRU — 61%. Голландська організація KNV бачить кращий варіант розвитку сценарію — це банкрутство 40% компаній. У Швеції пасажирський транспорт втратив до 90% своїх доходів практично одразу, але уряд оголосив, що заходи фінансової підтримки будуть продовжені ще на три місяці.

Читайте також:
Marcopolo Biosafe – передовой автобус с защитой от коронавируса (видео)

У Сполучених Штатах більшість операторів автобусних операторів невеликі і часто є сімейними компаніями. Член IRU, Американська автобусна Асоціація повідомляє, що через відсутність пасажирів під час пандемії 3000 малих підприємств закрили свої двері, звільнивши понад 100000 співробітників і залишивши без роботи 36 000 транспортних засобів.

Читайте також:
Автобусы Daimler Buses: важные поставки в период пандемии

В інших країнах оператори відчайдушно потребують фінансової підтримки з боку урядів, оскільки найближчим часом немає жодних ознак того, що автобусний туризм набере обертів. IRU розробив план відновлення з десяти пунктів, щоб допомогти владі зробити необхідні кроки для підтримки сектора в кризовій ситуації.