
SKODA знову стала спонсором знаменитих велоперегонів Тур де Франс

SKODA у тринадцятий раз стала спонсором знаменитих велоперегонів Тур де Франс.
Марка SKODA є спонсором і автомобільним партнером Тур де Франс із 2004 року і підтримує змагання вже в тринадцятий раз. Флагманська модель марки — Superb — буде супроводжувати велогонщиків на шляху їх слідування в Париж як «Червоний автомобіль» («Red Car»). На найпопулярніші велоперегони у світі компанія надсилає 250 машин. Крім того, марка знову є спонсором «Зеленої майки» найкращого спринтера змагань.
«Велоспорт має особливе значення для SKODA: 121 рік тому Лаурін і Клемент заснували нашу компанію, почавши зі складання велосипедів, — зазначає Вернер Айхорн, член Ради директорів SKODA AUTO, відповідальний за продаж і маркетинг. Тур де Франс — ключовий елемент нашої спонсорської стратегії у велоспорті. Ми раді бути партнером цього заходу тринадцятий рік поспіль, передаючи в користування організаторів парк автомобілів, і будемо з нетерпінням чекати цікавих перегонів».
У Франції SKODA знову опиниться в центрі головної велосипедного події, до якої будуть прикуті погляди шанувальників велоспорту з усього світу. Марка є автомобільним партнером заходу, надаючи 250 автомобілів для потреб організаторів велоперегонів. Чеський бренд також знову стане офіційним спонсором «Зеленої майки» – найкращого спринтера змагань. З 2004 по 2014 рік SKODA була спонсором «Білої майки» найкращого молодого гонщика Тур де Франс.
Автомобілі SKODA складають основу автомобільного парку організаторів Тур де Франс вже протягом багатьох років. Більша частина парку — моделі Superb. Флагманська модель бренду очолить колону гонщиків як «Червоний автомобіль» («Red Car»). Superb виконаний у червоному кольорі Corrida Red і має панорамний дах, що відкривається з заднього ряду сидінь простим натисненням кнопки, що дає можливість директору перегонів Крістіану Прюдомму стояти на весь зріст.
Безпосередньо з автомобіля він може оглянути весь пелотон перед тим, як дати старт черговому етапу. Крім того, Superb має безліч технічних функцій, які допомагають автомобілю виконувати роль «мобільного командного центру» змагань. Наявність в автомобілі кількох каналів зв’язку дає змогу директору Тур де Франс отримувати всю необхідну інформацію про перебіг перегонів, а також віддавати розпорядження з питань організації та безпеки.
За три тижні змагань парк із 250 автомобілів марки проїде близько 2,8 млн кілометрів. Загальна дистанція, пройдена автомобілями SKODA в складі парку організаторів Тур де Франс з 2004 року, становитиме 30 млн кілометрів. Участь SKODA не обмежується наданням автомобілів: команда технічних спеціалістів SKODA стежитиме за тим, щоб кожен із 250 автомобілів щодня перебував в ідеальному стані і був готовий до роботи на етапах перегонів.
Тур де Франс — третя за масштабністю спортивна подія в світі, яка поступається лише Чемпіонату світу з футболу FIFA і Олімпійським іграм. Перегони, які відбудуться цього року, стануть 103 за рахунком, а їхній маршрут пройде по 21 етапу загальною протяжністю 3519 км. Grand Depart, перший етап Тур де Франс, розпочнеться 2 липня на острові Мон-Сен-Мішель. Фінішну лінію на Єлисейських Полях гонщики перетнуть 24 липня.
Meet the SKODA Velo Family
SKODA запускає нову кампанію Meet the Velo Family в справжньому дусі Тур де Франс. Ідея кампанії полягає в тому, що велосипед — це один з найпопулярніших у світі способів пересування, на ньому регулярно їздять від двох до чотирьох мільярдів осіб. Шанувальники велоспорту із задоволенням поділяють своє захоплення з однодумцями в усьому світі. SKODA не залишається осторонь цієї пристрасті з моменту заснування компанії: історія чеського бренду розпочалася саме з виробництва велосипедів. Як і у справжній родині, в Velo Family є місце людям з абсолютно різними ролями і характерами. Кожен шанувальник велоспорту знайде себе серед 21 персонажа SKODA, які охоплюють серед інших «новачка», «туриста», «альпініста» і «спринтера».
«Дім» Velo Family розміщений на сайті. Відвідувачі знайдуть тут вражаючі історії від шанувальників велоспорту з усього світу, зможуть взяти участь у розіграші з фантастичними призами, а також скористатися кумедними емоджи — «SKODAJIS». Крім того, учасники спільноти можуть побачити, хто з членів сім’ї Velo Family просто зараз бере участь в інтерактивній вікторині на сайті.
Велоспорт лежить в основі спонсорської стратегії SKODA. Крім Тур де Франс і Туру Іспанії чеський виробник підтримує і інші міжнародні змагання, а також низку національних та міжнародних спортивних подій для спортсменів-початківців. Широкий продуктовий ряд марки охоплює також велосипеди і супутні аксесуари.

Топ-модель SKODA Road Elite важить лише 7,9 кг завдяки широкому використанню карбону.