
Чемпионы «Тур де Франс» получат 24 июля в Париже уникальные награды, разработанные студией Skoda Design.

Дизайнери Skoda створили стильні кришталеві кубки для переможців велоперегонів «Тур де Франс».
Ексклюзивні нагороди, розроблені стилістами Skoda Design, виконані відомою чеською компанією Lasvit – виробником світлових інсталяцій, арт-об’єктів і колекцій зі скла. Вишуканий вигляд 60-сантиметрових призів, вагою 4 кг кожен, вражає і асоціюється з формою велосипедного колеса. Це вже не перший досвід дизайнерів компанії – минулого року нагороди для переможців Tour de France також створювали в Богемії.
Читайте також:
Skoda Kodiaq дебютує на фінальному етапі «Тур де Франс»
Таким чином дизайнери хотіли відзначити давній зв’язок марки Skoda з велоспортом – 121-річна історія успіху бренду почалася в 1895 році, коли засновники Вацлав Лаурін і Вацлав Клемент відкрили в Млада-Болеславі виробництво велосипедів.
Цього року марка Skoda вже в тринадцятий раз виступає офіційним спонсором і автомобільним партнером знаменитих перегонів «Тур де Франс», головної події велосезону. Протяжність маршруту Тур де Франс, що має етап 21 і 28 підйомів, становить 3519 км.
Читайте також:
Skoda знову стала спонсором знаменитих велоперегонів «Тур де Франс»
Змагання завершаться 24 липня на Єлисейських полях, де перетнуть фінішну лінію переможці генеральної, спринтерської, молодіжної та гірської класифікацій – володарі жовтої, зеленої, білої майок і майки «гірського короля» відповідно. Вони зможуть відсвяткувати перемогу на очах у мільйонів шанувальників велоспорту.
Як і в 2015 році, нагорода для найкращого спринтера перегонів («Зеленої майки») виконана з зеленого кришталю. Чеська компанія активно бере участь у підтримці «Тур де Франс», ставши партнером «Зеленої майки» вже вдруге.
Вручення нагород переможцям перегонів – це кульмінація активної підтримки чеським брендом найзнаменитіших велоперегонів у світі. Моделі Superb знову відводиться важлива роль офіційного «Червоного автомобіля», який очолює пелотон гонщиків. Проте участь бренду в «Тур де Франс» цим не обмежується – марка передала в розпорядження організаторів парк із 250 автомобілів, основною частиною якого є моделі Octavia і Superb Combi.
Підтримка велоспорту – ключовий елемент спонсорської стратегії Skoda. Крім «Тур де Франс» і веломарафону «Вуельта» в Іспанії чеський автовиробник підтримує і інші міжнародні велосипедні змагання, а також безліч зарубіжних і національних подій у сфері аматорського велоспорту.