
Skoda створила кришталеві нагороди для переможців «Тур де Франс»

Дизайнери Skoda створили стильні кришталеві кубки для переможців велоперегонів «Тур де Франс».
Ексклюзивні нагороди, розроблені стилістами Skoda Design, виконані відомою чеською компанією Lasvit – виробником світлових інсталяцій, арт-об’єктів і колекцій зі скла. Вишуканий вигляд 60-сантиметрових призів, вагою 4 кг кожен, вражає і асоціюється з формою велосипедного колеса. Це вже не перший досвід дизайнерів компанії – минулого року нагороди для переможців Tour de France також створювали в Богемії.
Читайте також:
Skoda Kodiaq дебютує на фінальному етапі «Тур де Франс»
Таким чином дизайнери хотіли відзначити давній зв’язок марки Skoda з велоспортом – 121-річна історія успіху бренду почалася в 1895 році, коли засновники Вацлав Лаурін і Вацлав Клемент відкрили в Млада-Болеславі виробництво велосипедів.
Цього року марка Skoda вже в тринадцятий раз виступає офіційним спонсором і автомобільним партнером знаменитих перегонів «Тур де Франс», головної події велосезону. Протяжність маршруту Тур де Франс, що має етап 21 і 28 підйомів, становить 3519 км.
Читайте також:
Skoda знову стала спонсором знаменитих велоперегонів «Тур де Франс»
Змагання завершаться 24 липня на Єлисейських полях, де перетнуть фінішну лінію переможці генеральної, спринтерської, молодіжної та гірської класифікацій – володарі жовтої, зеленої, білої майок і майки «гірського короля» відповідно. Вони зможуть відсвяткувати перемогу на очах у мільйонів шанувальників велоспорту.
Як і в 2015 році, нагорода для найкращого спринтера перегонів («Зеленої майки») виконана з зеленого кришталю. Чеська компанія активно бере участь у підтримці «Тур де Франс», ставши партнером «Зеленої майки» вже вдруге.
Вручення нагород переможцям перегонів – це кульмінація активної підтримки чеським брендом найзнаменитіших велоперегонів у світі. Моделі Superb знову відводиться важлива роль офіційного «Червоного автомобіля», який очолює пелотон гонщиків. Проте участь бренду в «Тур де Франс» цим не обмежується – марка передала в розпорядження організаторів парк із 250 автомобілів, основною частиною якого є моделі Octavia і Superb Combi.
Підтримка велоспорту – ключовий елемент спонсорської стратегії Skoda. Крім «Тур де Франс» і веломарафону «Вуельта» в Іспанії чеський автовиробник підтримує і інші міжнародні велосипедні змагання, а також безліч зарубіжних і національних подій у сфері аматорського велоспорту.